تاریخ انتشار: 1403/05/02 11:45
کد خبر: 1280487

پرسپولیس؛ هافبک‌های سرریز، دفاع چپ بلاتکلیف! امیری راه‌حل موقتی؟

با وجود وفور هافبک در پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو هنوز برای حل معضل دفاع چپ به جمع‌بندی نرسیده است. وحید امیری، راه‌حل موقتی برای این مشکل خواهد بود؟
پرسپولیس؛ هافبک‌های سرریز، دفاع چپ بلاتکلیف! امیری راه‌حل موقتی؟

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس در حالی که فصل نقل و انتقالات را پرشور آغاز کرده، هنوز برای تکمیل خود به خصوص در پست‌های دروازه‌بان و دفاع چپ و راست با چالش‌هایی روبرو است.

با وجود اینکه خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، خواهان جذب یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی بود، اما این انتقال نهایی نشد و به نظر می‌رسد امیری در این پست به کار گرفته خواهد شد.

پرسپولیس در خط هافبک و وینگر بازیکنان زیادی دارد و می‌توان از برخی از آنها در پست‌های دیگر مانند خط حمله و دفاع چپ و راست استفاده کرد. وحید امیری، امید عالیشاه و اوستون اورونوف از جمله این بازیکنان هستند.

البته گزینه منطقی‌تر در این پست استفاده از یک دفاع چپ تخصصی است. پرسپولیس ایوب الملعود را در این پست جذب کرده، اما به دنبال یک دفاع چپ حرفه‌ای دیگر نیز هست.

از طرف دیگر، محمد عمری در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس برمی‌گردد و خدمت سربازی او به پایان می‌رسد. با بازگشت عمری، به نظر می‌رسد پرسپولیس نیازی به جذب هافبک دیگری ندارد.

میلاد سرلک، سعید صادقی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو، وحید امیری، امید عالیشاه و اوستون اورونوف از جمله هافبک‌های باکیفیت پرسپولیس هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkvav

آخرین اخبار