تاریخ انتشار: 1403/04/26 17:44
بیرانوند شماره یک را پوشید
کد خبر: 1280015

رسمی شد: بمب مهم تراکتور در نقل و انتقالات!

علیرضا بیرانوند پیراهن تراکتور را پوشید و به این تیم ملحق شد.
رسمی شد: بمب مهم تراکتور در نقل و انتقالات!

به گزارش فرتاک ورزشی

یم فوتبال تراکتور تصاویر انتقال علیرضا بیرانوند را ثبت کرد و این بازیکن حالا از این پس دروازه‌بان شماره یک تراکتور خواهد بود.

خبر انتقال او امشب رسمی خواهد شد تا او مهم‌ترین خرید این فصل نقل و انتقالات و چه بسا بزرگ‌ترین انتقال محمدرضا زنوزی برای تراکتور لقب بگیرد.

باشگاه تراکتور انتقال این بازیکن را نیز منتشر کرد تا او سومین خرید تراکتور و احتمالا بزرگترین انتقال تابستانی فوتبال ایران شود.‌ نکته جالب اینکه در معارفه او، تراکتورها پیامی از این بازیکن خطاب به سعید مظفری‌زاده را منتشر کردند تا به این شکل نشان بدهند که انتقال او رسمی شده است.
علیرضا بیرانوند از لیگ سیزدهم و با تیم نفت تهران به فوتبال ایران معرفی شد و سپس در پایان فصل ۹۴-۹۵ نگاه مدیران باشگاه پرسپولیس را متوجه خود دید و با قراردادی بلندمدت به این تیم پیوست.

 

بیرانوند ۱۹۹ بازی در پرسپولیس انجام داد که ماحصل آن ۶ قهرمانی لیگ برتر و چندین جام حذفی و سوپرجام بود. او به اولین دروازه‌بان تاریخ پرسپولیس تبدیل شد که در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

بیرانوند در تمام این سال‌ها دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بود و فاصله چندانی تا رکورد باسابقه‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ملی ایران ندارد. او حالا با این انتقال بزرگ بیش از پیش توجهات را متوجه خود خواهد دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkj7o

آخرین اخبار