تاریخ انتشار: 1403/05/28 08:43
کد خبر: 1282394

فرجی در ترکیب اصلی پرسپولیس خوش درخشید؛ اما...

فرشاد فرجی در اولین بازی فصل برای پرسپولیس به میدان رفت و در کنار کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل داد. اگرچه فرجی نمایش قابل قبولی داشت اما برخی نگرانی‌ها درباره عملکرد او در نبردهای هوایی وجود دارد.
فرجی در ترکیب اصلی پرسپولیس خوش درخشید؛ اما...

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار باشگاه پرسپویلس اینجا کلیک کنید

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در اولین بازی فصل برابر ذوب آهن اصفهان، خوان کارلوس گاریدو به فرشاد فرجی اعتماد کرد تا در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهد. این تصمیم در حالی گرفته شد که مرتضی پورعلی‌گنجی به تازگی از مصدومیت برگشته بود و سرمربی پرسپولیس قصد نداشت روی آن ریسک کند و گولسیانی نیز به دلیل حضور در یورو 2024، آمادگی کامل نداشت.

فرجی در بازی مقابل ذوب‌آهن نمایش قابل قبولی داشت و در بسیاری از صحنه‌ها توانست خط دفاعی پرسپولیس را محکم نگه دارد. با این حال، در نبردهای هوایی با مهاجمان بلند قامت ذوب‌آهن، به ویژه مجید علیاری، کمی دچار مشکل شد.

با توجه به عملکرد فرجی در بازی اول و اهمیت بازی بعدی مقابل تراکتور تبریز، باید منتظر ماند و دید که گاریدوی در ترکیب تیمش چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد. آیا فرجی همچنان در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا اینکه گاریدو به مرتضی پورعلی‌گنجی اعتماد خواهد کرد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6ypj

آخرین اخبار