تاریخ انتشار: 1403/05/03 08:48
کد خبر: 1280538

یحیی عطیةالله به پرسپولیس می‌آید؟ مذاکرات سوچی با یک باشگاه ایرانی در حال نهایی شدن است!

مدافع مراکشی سوچی به زودی تصمیم نهایی خود را در مورد آینده‌اش خواهد گرفت.
یحیی عطیةالله به پرسپولیس می‌آید؟ مذاکرات سوچی با یک باشگاه ایرانی در حال نهایی شدن است!

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر انتقال قرضی یحیی عطیةالله به الاهلی مصر منتشر شده بود، اما مدیر ورزشی سوچی بار دیگر از توافق نزدیک این باشگاه با یک تیم ایرانی برای فروش دائمی این بازیکن خبر داد.

مدیر سوچی: به توافق با باشگاه ایرانی نزدیک هستیم

آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت WinWin گفت: «ما به توافق با یک باشگاه ایرانی برای فروش یحیی عطیةالله بسیار نزدیکیم و در حال مذاکره برای انتقال دائمی این بازیکن هستیم.»

او در ادامه توضیح داد: «الاهلی مصر همچنان خواهان جذب قرضی عطیةالله است، اما ما به دنبال فروش دائمی او هستیم. یحیی تا چند روز دیگر به سوچی خواهد آمد و ما در مورد آینده او تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.»

عطیةالله در رادار پرسپولیس

انتشار این خبر بار دیگر گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال پیوستن عطیةالله به پرسپولیس را قوت بخشیده است. یحیی یکی از بازیکنان مدنظر خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید سرخ‌ها، است و به همین دلیل گفته می‌شود پرسپولیس در تلاش است تا برای جذب این بازیکن با باشگاه سوچی به توافق برسد.

یحیی عطیةالله

بند فسخ در قرارداد عطیةالله

لازم به ذکر است که در قرارداد یحیی عطیةالله با سوچی بند فسخی وجود دارد که به وی اجازه می‌دهد در صورت سقوط این باشگاه به دسته دوم (که اتفاق افتاده است) در ازای پرداخت دو میلیون یورو از این تیم جدا شود.

تصمیم نهایی عطیةالله تا چند روز آینده

با توجه به صحبت‌های اورلوف، به نظر می‌رسد یحیی عطیةالله تا چند روز آینده تصمیم نهایی خود را در مورد آینده‌اش خواهد گرفت. باید منتظر ماند و دید که مقصد بعدی این مدافع مراکشی چه تیمی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjypo

آخرین اخبار