تاریخ انتشار: 1403/05/02 18:43
کد خبر: 1280513

حقوق گران‌ترین مجری ورزشی دنیا فاش شد

در گزارشی از سوی بی‌بی‌سی، مبلغ بالای حقوق گری لینه‌کر در این شبکه مشخص شده است.
حقوق گران‌ترین مجری ورزشی دنیا فاش شد

بی‌بی‌سی در سراسر جهان به خاطر کیفیت پخش خود، از جمله اخبار و ورزش و سرگرمی مشهور است.

پوشش آن‌ها تا حدی به دلیل کیفیت روزنامه‌نگارانی است که استخدام می‌کنند و همچنین نام‌های بزرگی که برنامه‌های ورزشی و سرگرمی را اجرا می‌کنند. بی‌بی‌سی اسپورت برخی از نام‌های بزرگ ورزشی را در میان استعدادهای خود دارد، به ویژه در پوشش فوتبال. گری لینه‌کر در طول ۲۰ سال گذشته به چهره پوشش فوتبال بی‌بی‌سی تبدیل شده است، در این مدت او برنامه معروف «مچ آف د دی» را اجرا کرده و همچنین پوشش زنده جام‌های جهانی، مسابقات قهرمانی اروپا و جام حذفی را به عهده داشته است.

در طول سال‌ها، او در استودیو با بازیکنان سابق از جمله آلن هانسن، آلن شیرر، الکس اسکات و میکا ریچاردز همراه بوده است. جای تعجب نیست که در گزارش جدید بی‌بی‌سی تأیید شده است که لینه‌کر همچنان پردرآمدترین فرد این شبکه است. این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس حداقل ۱.۳۵ میلیون پوند در سال دریافت می‌کند که ممکن است به حدود ۱.۳۶ میلیون پوند هم برسد.

2057455

حقوق این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از سال ۲۰۲۱ ثابت مانده است، اگرچه در آن سال او کمی از حقوق قبلی خود که ۱.۳۶ میلیون پوند بود، کاهش داد.

برخلاف لینه‌کر، آلن شیرر در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کاهش حقوق داشت. این بازیکن سابق ۵۳ ساله که اغلب در برنامه‌های «مچ آف د دی» و پوشش زنده فوتبال در کنار لینه‌کر حاضر می‌شود، حقوق سالانه‌اش از حداقل ۴۴۵ هزار پوند به ۳۸۰ هزار پوند کاهش یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmgvqb

آخرین اخبار