تاریخ انتشار: 1403/05/03 08:38
کد خبر: 1280537

بازیکنان سرباز تعیین تکلیف شدند: همه خدمت!

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد تمام بازیکنان مشمول باید زیر نظر آنها به فعالیت ورزشی ادامه بدهند.
بازیکنان سرباز تعیین تکلیف شدند: همه خدمت!

در شرایطی که گفته می‌شد احتمال دارد بازیکنان سرباز مثل امید نورافکن، سید ابوالفضل جلالی و ... حداقل یک فصل اعزام خود را به تعویق بیاندازند یا ملی پوشان ایران به دلیل در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 بتوانند در تیم‌های مطرح خود به کارشان ادامه بدهند، این اتفاق نیفتاد و آنها باید در یک باشگاه نظامی فعالیت کنند.

قرار بود مدیران فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در جلسه‌ای با سازمان نظام وظیفه پیرامون این مسئله به صحبت بپردازند که نتیجه آن را سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام و تاکید کرده که ورزشکاران سرباز از روز یکم مردادماه باید زیر نظرشان به فعالیت بپردازند .

2028363

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «برابر تفاهم صورت گرفته کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مردادماه 1403 تعیین تکلیف و جهت انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده: «با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان های نیروهای مسلح، از یکم مردادماه 1403 این عزیزان به عنوان کارکنان وظیفه نیروهای مسلح محسوب می‌شوند.»

سازمان وظیفه عمومی یادآور شده: «بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی، از این پس هر گونه فعالیت ورزشی افراد مذکور با هماهنگی یگان خدمتی و برابر تدابیر تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح صورت می پذیرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmgvmb

آخرین اخبار