تاریخ انتشار: 1403/05/16 18:45
کد خبر: 1281437

دقیقی نام سرمربی بعدی ملوان را لو داد

سعید دقیقی در گفت و گوی صمیمانه با هواداران ملوان از مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر نام برد.
دقیقی نام سرمربی بعدی ملوان را لو داد

خداحافظی ناگهانی سعید دقیقی از بازیکنان و هواداران ملوان در تمرین عصر سه‌شنبه اتفاقی غیرمنتظره محسوب می‌شد. این سرمربی بعد از صحبت با بازیکنان استعفای خود را به دلیل مشکلات مالی موجود در ملوان اعلام کرد، اما در لابه‌لای صحبت خود هم با بازیکنان و بعد در جمع هواداران به موضوعی مهم اشاره کرد.

دقیقی ضمن بیان صحبت‌های خود درباره مشکلات، حرف از آن زد که یکی از درجه‌دارهای نیروی دریایی که قبلا هم در ملوان کار کرده حاضر است به تیم کمک کند. این سرمربی جوان در ادامه گفت که احساس می‌کند آن فرد می‌خواهد فرد دیگری سرمربی ملوان باشد و با حضور او کمک خواهد کرد و به طور مستقیم به مازیار زارع اشاره کرد.

سرمربی مستعفی ملوان در جمع هواداران گفت: «من به دکتر دنیامالی عزیز پیام دادم و گفتم که احساس می‌کنم برخی دوستان و افراد به شرط حضور یک مربی دیگر کمک می‌کنند. من به ایشان گفتم اگر آقای پوررشید یا فرد دیگری می‌خواهند مازیار زارع بیاید، من حاضرم بروم تا مشکلات ملوان برطرف شود و این مردم خوشحال باشند. من می‌دانم آقای پوررشید در گذشته چقدر به تیم کمک کرده و باعث خوشحالی مردم انزلی شده است. اگر می‌آید و می‌خواهند برادرم مازیار زارع و پژمان عزیز(نوری) را بیاورند، بیایند تا این تیم مشکلش حل شود.»

دقیقی در شرایطی حرف از سرمربیگری مازیار زارع در ملوان زد که او دو فصل پیش در دورانی که پوررشید به عنوان یکی از مسئولان نیروی دریایی در باشگاه حضور داشت و کمک‌های مالی زیادی انجام داد سرمربی ملوان بود و حالا زمزمه‌های بازگشت این سرمربی قوت گرفته است. بی‌شک با حرف‌هایی که دقیقی بر زبان آورد این مسئله جدی‌تر از همیشه دنبال می‌شود و احتمالا به زودی شاهد سرمربیگری مازیار زارع در انزلی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmglb5

آخرین اخبار