تاریخ انتشار: 1403/05/24 20:57
جدال مازیار زارع و مهدی تارتار در انزلی
کد خبر: 1281894

ملوان و گل‌گهر؛ جدالی جذاب با حضور دو مربی آشنا

ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی، میزبان یک بازی جذاب در هفته اول لیگ برتر خواهد بود. ملوان با هدایت مازیار زارع به مصاف گل‌گهر سیرجان به هدایت مهدی تارتار خواهد رفت. این بازی، تقابل دو مربی آشنا و دو تیم با انگیزه خواهد بود.
ملوان و گل‌گهر؛ جدالی جذاب با حضور دو مربی آشنا

علی مسعودی؛ در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، ملوان بندر انزلی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت. این بازی، از آن جهت اهمیت ویژه‌ای دارد که هر دو تیم مربیانی دارند که سابقه هدایت ملوان را در کارنامه خود دارند. مازیار زارع، سرمربی جدید ملوان، پس از یک فصل دوری از فوتبال، به تیم سابق خود بازگشته است و مهدی تارتار نیز که فصل گذشته هدایت ملوان را بر عهده داشت، اکنون سرمربی گل‌گهر سیرجان است.

این بازی، اولین آزمون برای مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان خواهد بود. زارع که ابتدا با شمس آذر قزوین به توافق رسید اما خیلی زود از جمع آنها جدا شد، اکنون با چالش بزرگی روبرو است. او باید بتواند ملوان را به جایگاه مطلوب برساند و انتظارات هواداران را برآورده کند.

مهدی تارتار نیز که در فصل گذشته عملکرد خوبی با ملوان داشت، اکنون با گل‌گهر سیرجان به دنبال کسب نتایج بهتر است. تارتار با شناختی که از ملوان و بازیکنان آن دارد، می‌تواند به عنوان یک تهدید جدی برای تیم سابق خود محسوب شود.

این بازی، علاوه بر تقابل دو مربی آشنا، برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. ملوان به دنبال شروع خوب فصل و کسب سه امتیاز در اولین بازی خانگی خود است و گل‌گهر نیز به دنبال کسب نتیجه‌ای مثبت برای شروع خوب فصل است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6w7a

آخرین اخبار