تاریخ انتشار: 1403/05/03 08:29
کد خبر: 1280536

جریمه 20 میلیاردی رجبی: پرسپولیس برنده نبرد حقوقی با استقلال!

استقلال در تلاش برای کاهش جریمه سنگین مربی خود ناکام ماند.
جریمه 20 میلیاردی رجبی: پرسپولیس برنده نبرد حقوقی با استقلال!

به گزارش فرتاک ورزشی

در پی اظهارات جنجالی حمیدرضا رجبی، مربی استقلال، علیه پرسپولیس در یکی از نشست‌های خبری، او با شکایت باشگاه رقیب مواجه شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی این پرونده، رجبی را به پرداخت جریمه سنگین 20 میلیارد ریالی محکوم کرد.

باشگاه استقلال به این حکم اعتراض کرد و خواستار کاهش جریمه مربی خود شد. با این حال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده، نه تنها اعتراض استقلال را رد کرد، بلکه حکم جریمه 20 میلیاردی را نیز تأیید کرد.

این حکم به منزله پیروزی پرسپولیس در نبرد حقوقی با استقلال در این پرونده است.

در رأی صادره آمده است:

*در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای حمیدرضا رجبی، مربی تیم باشگاه استقلال، به پرداخت مبلغ بیست میلیارد ریال جریمه نقدی به‌دلیل مصاحبه و بیان مطالب غیر فنی علیه باشگاه پرسپولیس و ارکان فدراسیون فوتبال در نتیجه نقض ماه 71 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با اصلاح هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال کشور که مصوب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تایید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyexyk

آخرین اخبار