تاریخ انتشار: 1403/05/02 18:25
کد خبر: 1280511

آرزوی قهرمانی پرسپولیس برای الوکره قطر

باشگاه پرسپولیس امیدوار است الوکره در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به قهرمانی برسد.
آرزوی قهرمانی پرسپولیس برای الوکره قطر

عبدالکریم حسن پس از روزهای خبرساز پیرامون انتقالش به لیگ ستارگان قطر، رسما از سوی باشگاه الوکره رونمایی شد و قراردادش با این باشگاه را امضاء کرد، اما باشگاه پرسپولیس هم عواید چشمگیری از این انتقال داشت که پس از موفقیت و قهرمانی تیم قطری، درآمد پرسپولیس بالاتر هم می‌رود.

این ستاره سابق تیم ملی قطر یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، اما به دنبال بازگشت به کشورش بود و پیشنهاد الوکره هم او را مجاب کرد دیگر به ایران برنگردد ولی سرخ پوشان به راحتی رضایت‌نامه مدافع چپ خود را صادر نکردند.

جدا از مبلغ رضایت‌نامه یک میلیون و 300 هزار دلاری پرسپولیس و برپایی اردو در کشور قطر برای سرخ پوشان در ازای صدور رضایت‌نامه عبدالکریم حسن برای الوکره، این باشگاه قطری در صورت قهرمانی در لیگ ستارگان قطر هم باید به طرف ایرانی مجددا پول واریز کند.

باشگاه پرسپولیس در صورتی که الوکره با عبدالکریم حسن به قهرمانی در لیگ ستارگان دست پیدا کند، 140 هزار دلار دیگر (حدود 8 میلیارد تومان با نرخ ارز امروز) به دست می‌آورد و درآمدزایی چشمگیری خواهد داشت.

با این شرایط، پرسپولیس امیدوار است الوکره در فصل 25-2024 لیگ ستارگان قطر بالاتر از تیم‌های مدعی السد، العربی و الدحیل قرار بگیرد و به قهرمانی دست پیدا کند تا مجددا درآمدزایی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzvov

آخرین اخبار