تاریخ انتشار: 1403/05/02 10:17
کد خبر: 1280483

درویش در آستانه یک رکورد تاریخی؛ مدیرعاملی پرسپولیس در دوران ثبات!

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در آستانه شکستن رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه قرار دارد. او در صورت ماندن تا پاییز، اولین مدیر پرسپولیس بعد از علی عبده و امیر عابدینی خواهد بود که بیش از 1000 روز روی صندلی مدیریت می‌نشیند.
درویش در آستانه یک رکورد تاریخی؛ مدیرعاملی پرسپولیس در دوران ثبات!

به گزارش فرتاک ورزشی

رضا درویش، اولین مدیرعامل لیگ برتری پرسپولیس است که سه پیش فصل را تجربه کرده و حالا به سوی یک رکورد جالب حرکت می‌کند. از زمان انتصاب او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، 923 روز می‌گذرد و در صورتی که او تا پاییز در پرسپولیس بماند، اولین مدیر پرسپولیس بعد از علی عبده و امیر عابدینی خواهد بود که بیش از 1000 روز روی این صندلی می‌ماند.

این در حالی است که متوسط مدیرعاملی در پرسپولیس پیش از درویش کمتر از یک سال بود اما حالا درویش توانسته آن را به مرز یک سال برساند. ثبات در مدیریت پرسپولیس در دوران درویش، در حالی رقم خورده که در تاریخ لیگ برتر 23 مدیرعامل روی صندلی این باشگاه تکیه زده و سرخپوشان حتی سابقه پنج مدیرعامل در یک فصل را داشتند.

حالا درویش امیدوار است با برد در پرونده بیرانوند، جای پای خود را در این باشگاه سفت‌تر از همیشه کند. پیروزی در این پرونده، می‌تواند نقطه عطفی در دوران مدیریت او باشد و درویش را به عنوان یکی از مدیران باثبات و موفق در تاریخ پرسپولیس معرفی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqzve8

آخرین اخبار