تاریخ انتشار: 1403/05/14 11:51
کد خبر: 1281310

مأموریت دشوار گاریدو: انتخاب یک گزینه برای جایگزینی ترابی

کدام بازیکن قرار است جای خالی مهدی ترابی را در این فصل پرکند؟ سعید صادقی یا فرشاد احمدزاده؟ شاید هم گزینه سوم.
مأموریت دشوار گاریدو: انتخاب یک گزینه برای جایگزینی ترابی

به گزارش فرتاک ورزشی

 فرشاد احمدزاده یا سعید صادقی؟ مشخص نیست که باید از بدشانسی گاریدو گفت یا از خوش‌شانسی او که باید جای خالی ستاره جدا شده تیمش یعنی مهدی ترابی را با یکی از این دو بازیکن پر کند. خوش‌شانسی از این جهت که این دو بازیکن روزهای خوب زیادی را در تاریخ فوتبالی‌شان ثبت کرده‌اند و بدشانسی از این جهت که آنها فصل گذشته را بدون کارنامه پرباری پشت سر گذاشتند. 

سعید صادقی با آمار یک گل زده در طول فصل و فرشاد احمدزاده هم 3 گل زده و بدون پاس گل دو گزینه‌ای هستند که گاریدو از میان آنها جانشین ستاره تیمش را انتخاب کند. مهدی ترابی یک بازیکن همه‌فن حریف برای تیمش بود که در هر دو فاز دفاعی و هجومی می‌توانست به پرسپولیس کمک کند.

سعید صادقی و فرشاد احمدزاده خصوصیاتی دارند که می‌تواند جای ترابی را در زمینه دفاعی و جنگندگی پر کند. سعید صادقی تا حدودی بازی فیزیکی را بلد است و احمدزاده هم دوندگی بسیار بالایی دارد اما نکته این است که ترکیب این دو بازیکن می‌تواند به اندازه ترابی برای پرسپولیس مفید باشد و البته شاید با حضور همزمان هر 2 هم باز هم در فاز هجومی پرسپولیس دچار مشکل شود!  

مهدی ترابی بازیکنی بود که به خصوص در یکی، دو فصل گذشته فراز و نشیب زیادی به واسطه مصدومیت داشت اما نکته او این بود که در مواقع لزوم مثل سوپرمن سرمی‌رسید و مانند فصل گذشته با درخشش در چند هفته مسیر قهرمانی پرسپولیس را هموار می‌کرد. به نظر نمی‌رسد از گزینه‌های موجود هیچ کدام این قابلیت را داشته باشد اما گاریدو می‌تواند امیدوار باشد که یکی از میان سعید صادقی و فرشاد احمدازاده به روزهای اوج خود بازگردند و بتوانند در حد و اندازه خود ظاهر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbg7o

آخرین اخبار