تاریخ انتشار: 1403/05/12 11:41
کد خبر: 1281181

پرسپولیس، تراکتور را هم در پرونده بیرانوند مسئول دانست

باشگاه پرسپولیس در اقدامی جدید، باشگاه تراکتور را نیز در پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند مسئول دانسته و خواستار تضمین پرداخت غرامت توسط این باشگاه شده است.
پرسپولیس، تراکتور را هم در پرونده بیرانوند مسئول دانست

به گزارش فرتاک ورزشی

درگیری حقوقی بین باشگاه‌های پرسپولیس و تراکتور بر سر انتقال علیرضا بیرانوند وارد مرحله جدیدی شده است. پرسپولیس در آخرین اقدام خود، باشگاه تراکتور را نیز در پرونده شکایت از بیرانوند مسئول دانسته و خواستار تضمین پرداخت غرامت توسط این باشگاه شده است.

باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به جذب بیرانوند توسط تراکتور، این باشگاه نیز باید در قبال خسارات وارده به پرسپولیس مسئول باشد. به همین دلیل، پرسپولیس از کمیته تعیین وضعیت خواسته است تا تراکتور را ملزم به تضمین پرداخت غرامت کند.

این در حالی است که پیش از این، پرسپولیس تنها بیرانوند را مسئول فسخ یک‌طرفه قرارداد خود دانسته بود. اما با توجه به پیوستن بیرانوند به تراکتور، پرسپولیس تصمیم گرفته است تا دامنه شکایت خود را گسترش دهد.

مبلغ غرامتی که پرسپولیس از بیرانوند درخواست کرده، برابر با مبلغ قرارداد یک ساله او با این باشگاه است. این در حالی است که تراکتور هنوز به صورت رسمی واکنشی به این ادعای پرسپولیس نشان نداده است.

کارشناسان حقوقی معتقدند که این پرونده حقوقی پیچیدگی‌های زیادی دارد و ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد. تصمیم نهایی در این خصوص بر عهده کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال است. با این حال، احتمال شکایت هر یک از طرفین به کمیته استیناف و حتی دادگاه عالی ورزش (CAS) نیز وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8bax

آخرین اخبار