تاریخ انتشار: 1403/04/31 15:15
کد خبر: 1280380

شیاطین سرخ از تمدید قرارداد امرابط خودداری می‌کنند؛ هافبک مراکشی راهی فیورنتینا می‌شود

منچستریونایتد با وجود تمایل اریک تن‌هاخ، بند خرید سفیان امرابط را فعال نکرد و این هافبک مراکشی به فیورنتینا بازخواهد گشت.
شیاطین سرخ از تمدید قرارداد امرابط خودداری می‌کنند؛ هافبک مراکشی راهی فیورنتینا می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی

منچستریونایتد در تصمیمی غیرمنتظره، بند خرید سفیان امرابط، هافبک مراکشی، را فعال نکرد و این بازیکن پس از یک فصل حضور قرضی در جمع شیاطین سرخ، راهی فیورنتینا خواهد شد.

امرابط که تابستان گذشته با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو از فیورنتینا به منچستریونایتد پیوست، نتوانست عملکرد قابل قبولی را در این تیم از خود ارائه دهد و تنها در 30 بازی به میدان رفت. با این حال، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، تمایل به حفظ این بازیکن داشت، اما باشگاه در نهایت تصمیم به عدم تمدید قرارداد او گرفت.

گفته می‌شود یکی از دلایل این تصمیم، عملکرد ضعیف امرابط در فصل گذشته و همچنین تمایل منچستریونایتد به جذب آدرین ربیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، بوده است. ربیو که به تازگی قراردادش با یوونتوس به پایان رسیده، به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط هافبک منچستریونایتد در نظر گرفته می‌شود.

از سوی دیگر، امرابط که در حال حاضر 27 سال سن دارد، مورد توجه چند باشگاه دیگر نیز قرار گرفته است و احتمال بازگشت او به فیورنتینا چندان قطعی به نظر نمی‌رسد. او در ادامه فصل باید منتظر پیشنهادات جدیدی باشد و مشخص شود که سرانجام راهی کدام تیم خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em65la

آخرین اخبار