تاریخ انتشار: 1403/05/06 17:41
کد خبر: 1280779

اورونوف با ازبکستان حذف شد

در هفته دوم مسابقات فوتبال در المپیک پاریس، تیم ازبکستان برابر مصر شکست خورد و حذف شد.
اورونوف با ازبکستان حذف شد

در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال در المپیک 2024 پاریس، تیم ازبکستان در حالی به مصاف مصر رفت که اوستون اورونوف ستاره تیم پرسپولیس در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

در بازی اول تیم ازبکستان مقابل اسپانیا شکست تلخی را تجربه کرد و این بار آنها برای فرار از حذف مقابل مصر قرار گرفتند و شروع خوبی هم در این بازی داشتند.

بعد از دو موقعیت ازبکستان، در دقیقه 11 روی اشتباه مدافع ازبک‌ها و در یک موقعیت شبیه به ریباند، مصر دروازه این تیم را باز کرد تا نتیجه کار 1-0 به سود حریف شود.

در دقیقه 16 اورونوف در موقعیتی مطلوب قرار گرفت اما ضربه نهایی را به سادگی از دست داد. او یک بار هم در دقیقه 32 توسط حریف متوقف شد اما داور اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

ازبکستان در این نیمه یک بار دروازه حریف را گشود اما داور آن را آفساید گرفت تا شانس نتیجه تساوی از دست برود.

در پایان نیمه اول سرمربی تیم المپیک ازبک‌ها اوستون اورنوف را که نمایش چندان خوبی نداشت، از زمین بیرون کشید تا نیمه دوم در غیاب این ستاره پرسپولیس برگزار شود.

ازبک‌ها که برای برگرداندن نتیجه تمام تلاش خود را کردند، در نهایت نتوانستند گل تساوی را بزنند تا با دومین شکست در المپیک پاریس، از این رقابتها حذف شوند.

آنها در آخرین بازی در دیداری تشریفاتی مقابل جمهوری دومنیکن قرار خواهند گرفت. بعد از این دیدار خوان کارلوس گاریدو در انتظار بازگشت اورونوف به اسکواد تیمش خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5mlq

آخرین اخبار