تاریخ انتشار: 1403/05/13 10:07
کد خبر: 1281231

تایید قطعی برگزاری تراکتور - پرسپولیس در تبریز

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره)، از برگزاری قطعی دیدار تراکتور و پرسپولیس در این ورزشگاه خبر داد.
تایید قطعی برگزاری تراکتور - پرسپولیس در تبریز

به گزارش فرتاک ورزشی

در آستانه یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران، جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی، از آمادگی کامل ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.

ششگلانی با بیان اینکه مراحل بازسازی ورزشگاه به سرعت در حال انجام است، تأکید کرد: «قطعاً دیدار تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد. تیم فنی ما تمام تلاش خود را به کار بسته تا این ورزشگاه برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل آماده شود.»

وی در ادامه به برخی از نواقص جزئی ورزشگاه اشاره کرد و افزود: «برخی مشکلات مانند سیستم بلیت‌فروشی و شماره‌گذاری صندلی‌ها در حال رفع شدن هستند. با این حال، این مشکلات کوچک نمی‌توانند مانع از برگزاری بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شوند.»

شایان ذکر است که چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) یکی از بهترین چمن‌های فوتبال ایران است و سیستم نورپردازی آن نیز به طور کامل تعمیر شده است.

با توجه به اعلام رسمی مسئولان، هواداران دو تیم پرطرفدار تراکتور و پرسپولیس می‌توانند با خیالی آسوده به ورزشگاه یادگار امام (ره) آمده و از نزدیک شاهد این جدال جذاب باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj58zm

آخرین اخبار