تاریخ انتشار: 1403/03/21 07:05
کد خبر: 1276930

احتمال محرومیت مادام‌العمر مجرمان پرونده فساد در فوتبال ایران/ AFC وارد ماجرا شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای مهم به فدراسیون فوتبال ایران روی پرونده مبارزه با فساد صورت گرفته در باشگاه مس رفسنجان تاکید کرده است.
احتمال محرومیت مادام‌العمر مجرمان پرونده فساد در فوتبال ایران/ AFC وارد ماجرا شد

به گزارش فرتاک ورزشی

در نامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است از فدراسیون فوتبال ایران خواسته شده گزارش شفافی از پرونده مبارزه با فساد صورت گرفته در باشگاه مس رفسنجان ارایه دهد.

فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این نامه تاکید کرده است که پرونده از سوی دادگاهی در کرمان در دست بررسی است و فدراسیون فوتبال ایران منتظر است، دادگاه صالحه آرای خود را در خصوص خاطیان صادر کند و بعد از آن بررسی فوتبالی پرونده را در دست خواهد گرفت.

فدراسیون فوتبال ایران در این نامه اشاره کرده است؛ همسو و موازی با دادگاه صالحه در کرمان رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده است تا جایی که افراد احضار شده از سوی دادگاه سمت اجرایی خود را در تشکلیلات فدراسیون فوتبال از دست داده‌اند تا رسیدگی به این پرونده دچار اختلال نشود.

به احتمال قوی بعد از صدور آرای از سوی دادگاه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آرای سنگینی را علیه محکومین فوتبالی پرونده صادر خواهد کرد که شاید برخی از این آراء ممنوعیت مادام‌العمر مدیران از خدمت در فوتبال باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrpg9

آخرین اخبار