تاریخ انتشار: 1403/05/03 10:44
کد خبر: 1280553

هاشمی‌نسب در روز پیروزی استقلال بر پرسپولیس، مدرک مربیگری A آسیا را گرفت!

مهدی هاشمی‌نسب، مربی جنجالی استقلال، در حالی که روز گذشته شاهد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس بود، امروز موفق به اخذ مدرک مربیگری A آسیا شد
هاشمی‌نسب در روز پیروزی استقلال بر پرسپولیس، مدرک مربیگری A آسیا را گرفت!

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی هاشمی‌نسب، مربی جنجالی استقلال، در حالی که روز گذشته شاهد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس بود، امروز موفق به اخذ مدرک مربیگری A آسیا شد. هاشمی‌نسب که فصل گذشته به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در استقلال فعالیت می‌کرد، در این دوره مربیگری در کنار چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند رضا عنایتی، علیرضا منصوریان و سیروس دین‌محمدی حضور داشت.

هاشمی‌نسب: از یاغی فوتبال تا مربی A آسیا

مهدی هاشمی‌نسب، مربی جنجالی فوتبال ایران، که به خاطر حاشیه‌ها و رفتارهای خاص خود به "بزرگترین یاغی فوتبال ایران" مشهور است، امروز گامی مهم در مسیر مربیگری برداشت و موفق به اخذ مدرک مربیگری A آسیا شد. هاشمی‌نسب که فصل گذشته به عنوان دستیار فرهاد مجیدی در استقلال فعالیت می‌کرد، در این دوره مربیگری در کنار چهره‌های شناخته‌شده‌ای مانند رضا عنایتی، علیرضا منصوریان و سیروس دین‌محمدی حضور داشت.

پرسپولیس و هاشمی‌نسب: جدالی در دو جبهه

جالب توجه است که در روزی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر رای به نفع هاشمی‌نسب در پرونده شکایت پرسپولیس داد، این مربی جنجالی مدرک مربیگری خود را از دستان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دریافت کرد. هاشمی‌نسب که در طول دوران بازیگری خود سابقه حضور در پرسپولیس را نیز دارد، در فصل گذشته به دلیل رفتارهایش در جریان دیدار استقلال و پرسپولیس با محرومیت از حضور در کنار زمین روبرو شد.

آینده هاشمی‌نسب در استقلال

هنوز مشخص نیست که هاشمی‌نسب در فصل آینده چه برنامه‌ای برای ادامه فعالیت‌های مربیگری خود دارد. او پیش از این اعلام کرده بود که پس از پایان دوره مربیگری در مورد آینده خود در استقلال تصمیم خواهد گرفت. با این حال، با توجه به اخذ مدرک مربیگری A آسیا، هاشمی‌نسب می‌تواند به طور رسمی به عنوان مربی در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqzml

آخرین اخبار