تاریخ انتشار: 1403/05/13 18:25
کد خبر: 1281277

سه ستاره جنجالی تراکتور در نخستین عکس تیمی

تیم تراکتور اولین بازی دوستانه خود را در اردوی ترکیه انجام داد.
سه ستاره جنجالی تراکتور در نخستین عکس تیمی

شاگردان دراگان اسکوچیچ امروز در حالی اولین بازی دوستانه خود را در اردوی آنکارا برگزار کردند که برابر حریف کم نام و نشان به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند. نکته جالب اینکه بازیکنان تراکتور در ابتدای این دیدار با انداختن یک عکس تیمی، اولین قاب فصل جدید خود را ثبت کردند.

حضور همزمان علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از نکات مهم ترکیب سرخپوشان است. این سه بازیکن که از پرسپولیس مستقیما به تراکتور پیوستند، در بازی دوستانه تبریز هم حضور داشتند و حالا اسکوچیچ نشان داده که برای شروع لیگ برتر روی هر سه بازیکن حساب ویژه باز کرده است.

این در شرایطی است که ایگور پوستونسکی هم در ترکیب اصلی حضور داشت تا چهار خرید این تیم در بین نفرات شروع‌کننده بازی باشند. علیرضا آرتا، پویا پورعلی و تومیسلاو اشترکالی سه خرید دیگر این تیم هستند که باید برای ورود به ترکیب اصلی تمام تلاش خود را انجام دهند.

کاپیتان تراکتور در فصل جاری همچنان شجاع خلیل‌زاده است که در 35 سالگی همچنان آمادگی خوبی را از خود نشان داده و در ترکیب اصلی سرخپوشان تبریزی به میدان می‌رود.

حضور امیرحسین حسین‌زاده نیز در ترکیب اصلی نکته جالبی است و نشان می‌دهد که اسکوچیچ از نمایش او در تمرینات رضایت کاملی را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adq58g

آخرین اخبار