تاریخ انتشار: 1403/04/20 08:03
کد خبر: 1279625

دقیقی تنها گزینه هدایت شمس آذر

مدیر روابط عمومی باشگاه شمس آذر قزوین اعلام کرد که باشگاه هیچ گزینه‌ای جز سعید دقیقی برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر ندارد.
دقیقی تنها گزینه هدایت شمس آذر

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در اواسط لیگ بیست و سوم با جدایی سرمربی خود سعید دقیقی مواجه شد اما مشکلات موجود در تیم مقصد دقیقی (مس رفسنجان) منجر به بازگشت او به قزوین شد. دقیقی تا انتهای لیگ روی نیمکت قزوینی‌ها ماند و در پایان جایگاه هشتم لیگ بیست و سوم را کسب کرد.

سرمربی این تیم که پس از پایان لیگ برتر گذشته قراردادش با شمس آذر به پایان رسید، با مدیران باشگاه وارد مذاکره شده است.

میثم شاهین مدیر روابط عمومی شمس آذر در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی فصل گذشته این تیم در لیگ بیست و چهارم روی نیمکت آن‌ها حضور دارد یا گزینه دیگری در فکر مدیران باشگاه است، گفت: در حال حاضر باشگاه با هیچ کسی جز سعید دقیقی وارد مذاکره نشده است اما همچنان با او به توافق نهایی نرسیدیم.  باشگاه شمس آذر هیچ گزینه‌ای جز او را مد نظر ندارد و تمام سعی خود را می‌کنیم تا با او به توافق نهایی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی میان باشگاه و سعید دقیقی است که تا به الان با او به توافق نرسیده‌اند، پاسخ داد: موضوعات فوتبالی وجود دارد که در حال بررسی هستند تا به نتیجه نهایی برسیم.

مدیر روابط عمومی شمس آذر با توجه به اینکه صبح دیروز اعلام شد نامه نظام وظیفه علیرضا جعفرپور سنگربان جوان این باشگاه برای باشگاه ملوان ارسال شده است و این بازیکن باید در فصل جدید برای خدمت سربازی راهی انزلی شود، اظهار کرد: باشگاه هیچ اطلاعی در مورد این موضوع ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nzz7

آخرین اخبار