تاریخ انتشار: 1403/04/30 09:12
کد خبر: 1280269

خوردبین: کم لطفی بیرانوند و رضاییان به پرسپولیس و هوادارانش!

محمود خوردبین، پیشکسوت و مشاور مدیرعامل پرسپولیس، از جدایی علیرضا بیرانوند و محمدحسین رضاییان از این تیم و پیوستن آنها به تراکتور و استقلال به شدت انتقاد کرد.
خوردبین: کم لطفی بیرانوند و رضاییان به پرسپولیس و هوادارانش!

به گزارش فرتاک ورزشی

محمود خوردبین، پیشکسوت و مشاور مدیرعامل پرسپولیس، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص جدایی علیرضا بیرانوند و محمدحسین رضاییان از این تیم و پیوستن آنها به تراکتور و استقلال اظهار داشت:

رامین و بیرانوند بازیکنان پرسپولیس بودند یا در تیم ما سابقه بازی داشتند به همین دلیل حق پرسپولیس و هوادارانش نبود که با آنها اینگونه برخورد کنند و به تیم‌های دیگر بروند. به نظرم آنها در حق تیم پرسپولیس و هوادارانش کم لطفی کردند.

خوردبین در ادامه با اشاره به اتفاقات مثبت اخیر در نقل و انتقالات پرسپولیس و جذب بازیکنان جدید، گفت:

من چند وقت قبل هم گفته بودم هواداران‌مان صبور باشند چون حتما اتفاقات خوبی در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ خواهد داد. دیدیم یک مدافع خوب و یک مهاجم خوب جذب شدند. در آینده هم حتما چند بازیکن خوب دیگر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهند شد.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در فصل گذشته و قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد:

فصل قبل هم خیلی‌ها زود قضاوت کردند و معتقد بودند که سپاهان خیلی بهتر و زودتر از همه تیمش را به بهترین شکل ممکن بسته است اما دیدید که در پایان، پرسپولیس قهرمان لیگ شد. در این فصل هم باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرده و بهترین نفرات را در پست‌ها بر اساس نیاز واقعی تیمش جذب کرده و یا در آینده اقدامات بیشتری برای بسته شدن تیم انجام خواهد شد تا تمام دغدغه های هواداران برطرف شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5avb

آخرین اخبار