تاریخ انتشار: 1403/04/23 08:59
کد خبر: 1279800

سرمربی جدید ملوان سرگیجه می‌گیرد!

حضور پرتعداد مدافعان چپ مطرح در ملوان یکی از موضوعاتی است که سرمربی جدید باید آن را مدیریت کند.
سرمربی جدید ملوان سرگیجه می‌گیرد!

ملوان انزلی که فصل گذشته یکی از تیم‌های جذاب مسابقات لیگ برتر لقب گرفت و با کسب نتایج مطلوب به رتبه ششم رسید، حالا برای فصل جدید آماده می‌شود. ملوانان در شرایطی آماده شروع کار خود می‌شوند که مهدی تارتار را روی نیمکت خود ندارند و به احتمال فراوان سعید دقیقی جای او را خواهد گرفت.

موضوع مهمی که درباره ملوان وجود دارد، حضور پرتعداد بازیکنان سرباز و سرشناس در ترکیب این تیم است. قبل از آنکه وضعیت سرمربی ملوانان نهایی شود، بسیاری از بازیکنان لیگ برتری به عنوان بازیکن سرباز به ملوان اضافه شده‌اند و جالب اینکه همین موضوع در یک پست ترافیک سنگینی به وجود آورده است.

ملوانان که از سال گذشته پدرام قاضی‌پور و جلال مداحی را به عنوان مدافع چپ در اختیار داشتند، حالا با ورود ابوالفضل جلالی، امید نورافکن و یونس اکبرپور مواجه شده‌اند و عملا یک دغدغه شیرین و مهم برای سرمربی جدید پیش خواهد آمد.

حضور پرتعداد بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران در ملوان قطعا کار سرمربی این تیم را برای بازی دادن به آنها سخت می‌کند. به نظر می‌رسد سرمربی جدید انزلی‌چی‌ها مجبور به استفاده از برخی مدافعان چپ پای خود در پست‌های دیگر شود و باید دید این مسئله چگونه مدیریت خواهد شد.

با این حال ملوان با توجه به داشتن ستاره‌های سرشناس که به عنوان بازیکن سرباز به این تیم خواهند رفت، همچنان یکی از تیم‌های جذاب لیگ خواهد بود و می‌تواند هوادارانش را خوشحال نگه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55mpyq

آخرین اخبار