تاریخ انتشار: 1403/05/03 10:23
کد خبر: 1280549

ستاره‌های سرخپوش در آزمون ایفمارک: پرسپولیس برای فصل جدید آماده می‌شود!

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شده و تست‌های پزشکی پیش فصل را پشت سر گذاشتند.
ستاره‌های سرخپوش در آزمون ایفمارک: پرسپولیس برای فصل جدید آماده می‌شود!

به گزارش فرتاک ورزشی

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شده و تست‌های پزشکی پیش فصل را پشت سر گذاشتند. این در حالی است که هنوز لیست این تیم کامل نشده و سرخپوشان در انتظار جذب چند بازیکن جدید هستند.

پرسپولیس در مسیر آماده‌سازی برای فصل جدید

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذشت ده روز از آغاز تمرینات پیش فصل خود در تهران، صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شده و تست‌های پزشکی پیش فصل را پشت سر گذاشتند. در این میان، سه بازیکن جدید این تیم یعنی فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب العملود نیز در این تست‌ها شرکت داشتند.

با وجود حضور بازیکنان جدید در تست‌های پزشکی، لیست پرسپولیس هنوز کامل نشده و این تیم احتمالا در روزهای آینده چند خرید جدید برای تکمیل لیست خود خواهد داشت. بازیکنان جدید و احتمالی پرسپولیس نیز بعد از پیوستن به این تیم به صورت انفرادی تست‌های پزشکی را پشت سر خواهند گذاشت.

تمرکز گاریدو بر نظم و انضباط

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، در این فصل تمرکز زیادی بر نظم و انضباط تیمی دارد و از بازیکنان خود خواسته است که با جدیت و تعهد کامل در تمرینات حاضر شوند. این موضوع در تست‌های پزشکی امروز نیز به وضوح مشهود بود و بازیکنان با انگیزه و روحیه‌ای بالا در این تست‌ها شرکت کردند.

پرسپولیس در busca de repetir el título

پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران عنوان قهرمانی را به دست آورد و هواداران این تیم امیدوارند که تیمشان در فصل جدید نیز بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.گاریدو و شاگردانش با جدیت و انگیزه زیادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند و امیدوارند که با کسب آمادگی لازم بتوانند در فصل جدید نیز عملکرد موفقی داشته باشند.

پرسپولیس در ایفمارک

پرسپولیس در ایفمارک

پرسپولیس در ایفمارک


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nloj

آخرین اخبار