تاریخ انتشار: 1403/05/12 10:07
کد خبر: 1281172

جدایی منتظر محمد از استقلال؟ مس رفسنجان به دنبال تمدید قرارداد

آینده منتظر محمد، هافبک عراقی که در فصل گذشته به صورت قرضی در مس رفسنجان خوش درخشید، پس از پایان المپیک نامشخص است. با وجود درخواست مس رفسنجان برای تمدید قرارداد، استقلال هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد این بازیکن اعلام نکرده است.
جدایی منتظر محمد از استقلال؟ مس رفسنجان به دنبال تمدید قرارداد

به گزارش فرتاک ورزشی

منتظر محمد، هافبک عراقی که در فصل گذشته به صورت قرضی در مس رفسنجان خوش درخشید، پس از بازگشت از المپیک همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. این بازیکن که در تابستان گذشته با قراردادی دو ساله به استقلال پیوسته بود، به دلیل مخالفت سرمربی وقت آبی‌پوشان به صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد.

با پایان یافتن قرارداد قرضی منتظر محمد، انتظار می‌رفت که او به تمرینات استقلال بازگردد اما تاکنون هیچ اطلاع رسمی از سوی باشگاه در این خصوص منتشر نشده است. از سوی دیگر، محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان، از عملکرد این بازیکن رضایت کامل داشته و خواستار تمدید قرارداد او شده است.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان، در این باره گفته است: «ما طبق خواسته آقای نویدکیا و برنامه ایشان جلو رفتیم. ایشان منتظر محمد را هم درخواست دادند و ما با استقلال مذاکره کردیم، ولی هفته آینده مشخص می‌شود. ما نامه‌مان را به استقلال زدیم، ایشان از المپیک برگردد و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که منتظر محمد از پیشنهاد مس رفسنجان و درخواست نویدکیا هیچ اطلاعی ندارد. این بازیکن عراقی که از وضعیت بلاتکلیفش ناراضی است، از باشگاه استقلال خواسته تا هرچه سریع‌تر تکلیف او را مشخص کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m9jd

آخرین اخبار