تاریخ انتشار: 1395/09/05 17:21
کد خبر: 247022

کارلس آلنیا: لوئیز انریکه به من گفته صبور باشم تا نوبتم برای بازی کردن برسد

بازی دادن به مارلون سانتوس باعث شده بسیاری منتظر به میدان رفتن هافبک جوان و نام آشنای لاماسیا باشند.
کارلس آلنیا: لوئیز انریکه به من گفته صبور باشم تا نوبتم برای بازی کردن برسد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در بازی اخیر بارسلونا مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا بود که لوئیز انریکه تصمیم گرفت برای دقایقی به مارلون سانتوس، مدافع میانی 21 ساله خود بازی داده و وی را با تصمیمی غیر منتظره جانشین جرارد پیکه کند.

 اکنون بسیاری منتظر بازی کردن کارلس آلنیا، هافبک 18 ساله، تکنیکی و مطرح لاماسیا هستند که بالاخره انریکه فرصت بازی در تیم بزرگسالان را در اختیار او نیز قرار دهد، اما آلنیا به نظر برای این مهم عجله ای ندارد:من بسیار خوشحال هستم و واقعا عجله ای برای بازی کردن در تیم بزگسالان ندارم. بارسلونا بهترین تیم در دنیا و همچنین صاحب بهترین بازیکنان است. گزینه های بسیار خوب زیادی در پست من در حال بازی کردن هستند و تمرین کنار آن ها کلاس آموزشی است. من با مربی تیم صحبت کرده ام. لوئیز انریکه از من خواسته صبور باشم و همین راه و روند را برای رسیدن به ترکیب تیم اصلی ادامه دهم تا نوبتم برسد.

آلنیای جوان در این فصل چند باری به لیست بازیکنان دعوت شده جهت همراهی تیم فراخوانده شد اما هرگز به میدان نرفت. در روز های اخیر همچنین شنیده شده وی مورد توجه ژوزه مورینیو در منچستریونایتد قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yw66b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه: در گروه سختی صدرنشین شدیم