تاریخ انتشار: 1397/09/02 20:39
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 120622

صنعت نفت 1 - 1 نساجی؛ شاگردان نکو برد را با تساوی عوض کردند

نساجی در هفته سیزدهم لیگ خلیج فارس موفق شد صنعت نفت را در آبادان شکست دهد.
صنعت نفت 1 - 1 نساجی؛ شاگردان نکو برد را با تساوی عوض کردند

 بازی متعادل آغاز شد و در دقایق ابتدایی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 10 شوت رضا جبیره از زاویه بسته، در دستان حامد لک قرار گرفت. دقیقه 13 سجاد آشوری از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. بازی تا اواسط نیمه اول همچنان متعادل بود و توپ بیشتر در میانه در میدان در جریان بود، بازیکنان دو تیم نمی توانستند موقعیت گل روی دروازه ها ایجاد کنند. دقیقه 22 کرار جاسم پس از برخورد به بازیکن نساجی در محوطه جریمه سرنگون شد که داوری اعتقادی به پنالتی نداشت که باعث اعتراض کادرفنی نفت آبادان شد. دقیقه 25 رضا جبیره با حرکتی پا به توپ خود را به محوطه جریمه نساجی رساند، اما تعلل زیادی در شوتزنی کرد تا مدافعان نساجی توپ را دور کنند. دقیقه 26 کرار جاسم هم با حرکتی پا به توپ خود را به محوطه جریمه نساجی رساند، اما شوت وی به مدافع نساجی برخورد کرد تا توپ دور شود. رفته رفته تیم صنعت نفت آبادان توپ و میدان را در اختیار گرفت و بازیکنان نساجی را تحت فشار قرار داد.

حدود 10 دقیقه از تب و تاب حملات نفتی ها کم شد تا اینکه باز هم میلاد جهانی دروازه نساجی را تهدید کرد. دقیقه 35 شوت میلاد جهانی از پشت محوطه جریمه نساجی، به شکل خطرناکی از کنار دروازه حامد لیک عبور کرد. دقیقه 40 طالب ریکانی در گوشه محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که شوت او با اختلاف از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت تا باز هم نتیجه حملات نفتی ها بی ثمر باشد. در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شده و بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت با کرمانشاهی، داور مسابقه دچار درگیری لفظی شدند. دیگر اتفاق خاصی در بازی رخ نداد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

دقایق ابتدایی نیمه اول متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و شاهد موقعیت های زیادی نبودیم. دقیقه 56 ضربه ایستگاهی صنعت نفت با شوت محکم کرار جاسم همراه شد که حامد لک با واکنشی زیبا توپ را از زیر طاق دروازه در آورد. دقیقه 62 توپ ارسالی امید سینگ در مقابل دروازه نفت به جورج ولسیانی رسید که با ضربه سر این بازیکن و اشتباه بسیار بد شهاب گردان در خروج از دروازه، توپ درون دروازه نفت قرار گرفت.دقیقه 688 شوت راه دور اکبر ایمانی با اختلاف از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 70 حامد لک به راحتی شوت بازیکن نفت را در آغوش گرفت. دقیقه 71 شوت محکم و فنی از راه دور کرار جاسم را حامد لک با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد تا دروازه نساجی باز نشود. دقیقه 78 جاناتان بالوتلی از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوتزنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازی در دقایق پایانی موقعیت چندانی نداشت و متعادل بود. دقیقه 92 شوت محکم و زیبای میلاد جهانی از زاویه بسته، زیر طاق دروازه نساجی قرار گرفت و کاری از دست حامد لک بر نیامد تا دروازه باز شود. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا بازی با تساوی پایان یابد.

نفت آبادان: شهاب گردان، سیروان قربانی، وفا هخامنش، عقیل کعبی، فردین عابدینی، اکبر ایمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، کرار جاسم، مصطفی احمدی، رضا جبیره.

نساجی: حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، امید سینگ، علی اصغر عاشوری، احمد عبدالله زاده، جورج ولسیانی، سجاد آشوری، محمد عباس زاده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvwpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی نساجی و صنعت نفت در پایان نیمه اول