تاریخ انتشار: 1396/03/11 13:02
کد خبر: 206946

بلاتکلیفی استقلال با مدیریت افتخاری؛ هیچ خریدی قطعی نیست!

هواداران استقلال منتظرند تا از برنامه ها و سناریو مدنظر مدیریت باشگاه در ارتباط با موضوع نقل و انتقالات خبردار شوند.
بلاتکلیفی استقلال با مدیریت افتخاری؛ هیچ خریدی قطعی نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، گمانه زنی نزدیکان باشگاه استقلال حکایت از این دارد که تمامی بازیکنان در برهه کنونی به یک موضوع فکر می کنند که این موضوع چیزی نیست جز تسویه حساب کامل فصل شانزدهم. 

از قرار معلوم چند تن از بازیکنان استقلال به نمایندگی از سایر بازیکنان به منصوریان و افتخاری پیغام داده اند تنها در صورتی پای میز مذاکره با باشگاه استقلال می نشینند که مطالبات معوقه آنها پرداخت شود. از سویی دیگر آنها شرط کردند که پیش پرداخت قرارداد جدید آنها نیز باید حین تمدید قرارداد به آنها پرداخت شود. 

گفته می شود کاوه رضایی، جابر انصاری، امید ابراهیمی، سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری نفراتی هستند که صراحتا به اجرای این پیش شرط تاکید کردند و به مسوولان باشگاه گفته اند چنانچه پیش پرداخت و مطالبات معوقه پرداخت نشود به سراغ گزینه های دیگر خواهند رفت. تا این لحظه هنوز بودجه مورد نیاز فراهم نشده است به همین دلیل ممکن است استقلال با چالش جدایی برخی بازیکنان مواجه شود.

گویا بازیکنانی چون تبریزی و منتظری که قرار است به عنوان نفرات جدید به باشگاه ملحق شوند نیز تقاضای پرداخت قسط اول قراردادشان در زمان عقد قرارداد شدند که این مطلب نیز برای آنها مشکلاتی را به همراه دارد.

گفته می شود مدیران وزارت ورزش و جوانان به دلیل اینکه منع قانونی برای پرداخت کمک به باشگاه دارند آب پاکی را روی دست مدیریت استقلال ریخته اند که بایستی همه هزینه ها از طریق منابع خصوصی تامین شود. 

اما نکته مهم دیگری که نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد موضوع بلاتکلیفی هیات مدیره استقلال است. اعضای هیات مدیره که در آخرین جلسه خود مصوب کرده بودند فعلا در حوزه نقل و انتقالات فعالیتی صورت نگیرد تا تکلیف تیم مدیریتی جدید روشن شود حالا منتظرند تا ببینید چه کسانی به عنوان اعضای جدید از سوی وزارت خانه معرفی خواهند شد.

نزدیکان باشگاه استقلال با نقد شرایط موجود بر این باورند که اگر شرایط به همین منوال پیش برود، بعید نیست اتفاقات فصل گذشته در حوزه نقل و انتقالات دوباره برای این باشگاه تکرار شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yblay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آقای افتخاری، از درب پشتی دربی کجا فرار کردی؟