تاریخ انتشار: 1395/12/18 15:47
کد خبر: 224427

وعده مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در آستانه دیدار مهم این تیم برابر سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر وعده داد که قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی در دو روز آینده پرداخت می شود.
وعده مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان

به گزارش فرتاک ورزشی، «سیدرضا افتخاری» افزود: همان طور که پیش از این گفته بودم همه تلاش باشگاه در حال حاضر پرداخت مطالبات بازیکنان است. با رفع مشکل شکایت بازیکنان خارجی، باشگاه استقلال همه تلاش خود را به کار گرفته تا در نخستین فرصت به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. در همین خصوص فعالیت های خوبی انجام شده و در یکی دو روز آینده قسمتی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

وی اظهار داشت: باید از صبر و شکیبایی بازیکنان تشکر کنم که در چند هفته اخیر، با وجود مشکلات، نتایج خوبی کسب کرده و باعث شادی هواداران شدند. امیدوارم استقلال با حمایت هواداران بتواند در مسابقه امروز و سایر دیدارهای لیگ و آسیایی موفق باشد و به روند رو به رشد خود، ادامه دهد.

دیدار حساس استقلال تهران و سایپا در حالی از ساعت 17:30 امروز - چهارشنبه - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که آبی پوشان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود چند روزی از حضور در تمرینات امتناع کرده بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48djnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بی توجهی حقوقی و حکم فیفا علیه استقلال