تاریخ انتشار: 1396/02/15 12:21
اختصاصی| پول شام نداشتیم اما باغیرت جنگیدیم؛
کد خبر: 212758

دین محمدی: من و آقای رشیدی تلاش می‌کردیم تا بچه‌ها را زنده نگه داریم/ بعضی وقت‌ها سر توپ دعوا داشتیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در برنامه تلوزیونی لیگ یک، به سئوالات مجری این برنامه پاسخ داد.
دین محمدی: من و آقای رشیدی تلاش می‌کردیم تا بچه‌ها را زنده نگه داریم/ بعضی وقت‌ها سر توپ دعوا داشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سیروس دین محمدی درخصوص شرایط بد راه‌آهن در این فصل گفت: روزی که من میخواستم بیایم راه‌آهن، این تیم با امیدهایشان رفتند بوشهر و 5 گل از ایرانجوان خوردند و یک سری مشکلات بود که برای مربی خیلی سخت بود.

وی افزود: موقعی که به این تیم آمدم 15 بازیکن از تیم جدا شده بودند و هیچ امکاناتی نبود ولی بخاطر بچه هایی که دیدم و تلاششان در تمرینات، سبب شد تا انگیزه پیدا کنم برای کار کردن با تیم راه‌آهن. 7تا توپ داشتیم و یک دست کاور. بعضی وقت ها سر توپ ها مربی بدنساز ما و مربی دروازه بانان ما مشکل داشتند و این برای تیم باقدمت راه‌آهن خیلی بد است.

وی ادامه داد: باهمین مشکلات ما جنگیدیم و من و آقای رشیدی تلاش می کردیم این بچه ها را زنده نگه داریم و بچه هایی که بدون هیچ چشم داشتی و باغیرت آمدند تمرین کردند. یه سری مشکلاتی ایجاد شد و بعضی وقت ها یک سری تیم های بی پول همیشه حرف و حدیث دنبالشان است و بازیکنامان هرچه داشتند در زمین می گذاشتند و شایعه کم کاری بازیکنانمان اصلا درست نیست.

دین محمدی در پایان گفت: وقتی 15 تا بازیکن جدا شدند از بازیکنی که تو لیست 18 نفره نبود رو بازی دادیم. بازی با مسجدسلیمان با 14 نفر رفتیم. اینها آمدند و تلاش کردند و دستشان درد نکند. بعضی ها به من می گفتند چطور به بازیکن 17-18 ساله در لیگ یک بازی می دهی؟ لیگ یک، لیگ یک باز می خواهد. طرف لیگ دو بازی نکرده بود اما در لیگ یک برایمان خوب کار کردند. خداروشکر که توانستیم راهآهن را حفظ کنیم. بعضی وقت ها پول شام نداشتند. این سبک تیم داری یک بار جواب می دهد و برای دومین بار جواب نمی دهد. به آقای رشیدی نیز این موضوع را گفتم و امیدوارم فصل آینده راه‌آهن بهتری را شاهد باشیم.

خبرنگار: "آرین قلی نیا"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvj6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران جمشیدی: برای برد به قائمشهر می‌رویم/ افتخار می‌کنم که با سیروس دین‌محمدی کار می‌کنم
هافبک راه آهن تهران مطرح کرد؛

راه آهن هر روز بدتر از دیروز!
اختصاصی| عقب گرد به سبک دین محمدی؛