تاریخ انتشار: 1396/02/01 19:54
هافبک راه آهن تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 215548

مهران جمشیدی: برای برد به قائمشهر می‌رویم/ افتخار می‌کنم که با سیروس دین‌محمدی کار می‌کنم

تیم راه آهن تهران موفق شد تیم مس کرمان را در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر ببرد.
مهران جمشیدی: برای برد به قائمشهر می‌رویم/ افتخار می‌کنم که با سیروس دین‌محمدی کار می‌کنم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهران جمشیدی بازیکن کلیدی این تیم در مورد این برد و شرایط این بازی بحث هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم:

* خداراشکر که توانستیم باتلاش همه ی بچه ها ببریم، تیم ما واقعا فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. فکر نکنم در لیگ یک تیمی مثل ما روی زمین خوب بازی کند که این فوتبال زیبا را مدیون سیروس دین‌محمدی هستیم. 

* البته درست است که باخت داشتیم اما واقعا حق مان نبود. خداراشکر شرایطم خوب می باشد وتمام تلاشم را در زمین می کنم تابتوانم کمک کنم به تیم. البته سیروس دین محمدی خیلی کمکم کرد ومن واقعا مدیون وی می باشم.

* فقط برای برد به قائمشهر می رویم چون لیاقت تیم ما بیشتر از این ها می باشد. ان شاءالله بتوانیم‌ با سه امتیاز برگردیم. واقعا افتخار می کنم و خیلی خوشحالم که با سیروس دین محمدی کارمی کنم. یکی از بهترین مربی های ایران می تواند باشد. واقعا مربی بزرگی است و به نظرم مربی کاملی میتواند باشد و انصافا خیلی به تیم کمک کرد و اگر نبود، اتفاقی بسیار بد برای راه آهن رقم می خورد.

* در بازی مقابل سپیدرود محروم شدم ولی نه از روی حق، خداراشکر از محرومیت درآمدم و توانستم بازی کنم. جناب حسن پور قائم مقام باشگاه ومدیرعامل عزیز آقای‌رشیدی وسرپرست تیم مان آقای کیانیان پیگیر کارم‌ شدند وتوانستند مشکلم را حل کنند که خیلی از همه آنان سپاس گزارم.

* از کمیته انضباطی ممنونم که حق را به حق دار دادند چرا که واقعا کار اشتباهی نکردم که محروم بشوم. باشگاه راه آهن باشگاه بزرگی می باشد. این تیم ریشه دار نیاز به کمک مالی دارد و ازلحاظ مالی خیلی اذیت شدیم و بدون اینکه پولی بگیریم بازی کردیم وامیدوارم به این تیم ریشه دار نگاهی کنند تا از مشکلات خارج شوند.

* در پایان از خانواده و دوستان و مربیانم ممنونم که حمایتم کردند و به خصوص سیروس دین محمدی واقعا ازش ممنونم که خیلی کمکم کرد. ازوحید عزیزی هم واقعا ممنونم خیلی کمکم کرد. یکی از بهترین دروازه بانان لیگ یک هست، هم ازلحاظ فنی وهم از لحاظ اخلاقی در سطح عالی قرار دارد. از مدیرعامل وقائم مقام باشگاه وسرپرست تیم که خیلی به تیم کمک کردند سپاس گزارم.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kvzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران جمشیدی: امیدوارم کمیته انضباطی در حکم خود تجدید نظر کند/ تابه حال اخراج نشدم که برسد به اینکه محروم شوم!
اختصاصی| پس از محرومیت توسط کمیته انضباطی؛

راه آهن هر روز بدتر از دیروز!
اختصاصی| عقب گرد به سبک دین محمدی؛