تاریخ انتشار: 1395/12/10 22:31
اختصاصی| وضعیت قرمز در قائمشهر؛
کد خبر: 226034

امیدهای نساجی کم رنگ شد/ حیف از این تیم و این هواداران

نساجی فرصت هایش را در زمین استقلال اهواز هدر داد تا مسیر صعود خود و حضور در جمع مدعیان را سخت تر نموده و برای جبران امتیازات از دست رفته زمان زیادی در اختیارنداشته باشد.
امیدهای نساجی کم رنگ شد/ حیف از این تیم و این هواداران

به گزارش فرتاک ورزشی، در اهواز تیم نساجی مقابل تیم ته جدولی استقلال یک به یک مساوی کرد تا امیدهایشبرای صعود کم رنگ تر شود. گل نساجی را علی جراح کار با ضربه سر زد ولی گل تساوی را در دقایق پایانی و در حالی که ده نفره بود دریافت کرد تا به همان یک امتیاز بسنده کند.

شاید از دست دادن این 2 امتیاز در روزهای پایانی برای این تیم گران تمام شود، امتیازاتی که به راحتی از دست می روند تا نساجی و هواداران پر شمار آن در حسرت فرصت استثنایی باشند که در این فصل در اختیار داشتند و به راحتی و در اثر نبود منابع مالی و مدیریت صحیح از دست می دهند.

نساجی الان با این تساوی دارای 39 امتیاز از 26 بازی بوده و در مکان هشتم جدول جا خوش کرده و با صدر جدول که در اختیار سپیدرود است 8 امتیاز اختلاف  دارند و این کار را برای نساجی که تنها 8 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است بسیار سخت می کند و اگر این تیم پر طرفدار می خواهد هم چنان شانسی برای صعود داشته باشد باید در بازی های باقی مانده نهایت بهره را ببرد و گرنه امیدی به صعود نخواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg6le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 21 نفره نساجی مقابل استقلال اهواز+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران مسگرساروی به خط شدند؛

طاهری‌فرد: عملکرد داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود
اختصاصی| هافبک نساجی مازندران مطرح کرد؛