تاریخ انتشار: 1399/02/03 19:38
کد خبر: 64607

احتمال ادامه لیگ برتر فوتبال از اواخر خردادماه

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم با قطع شدن زنجیره ویروس کرونا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم ریسک و کم‌خطر آغاز شود.
احتمال ادامه لیگ برتر فوتبال از اواخر خردادماه

ایوب بهتاج اظهار داشت: با مهار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتشار این ویروس، با صلاحدید وزارت ورزش و کمیته ملی مقابله با کرونا، احتمالا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم خطر آغاز شده و باشگاه‌های مرتبط با این رشته‌های مجددا فعال گردند.

وی گفت: ادامه این روند می‌تواند به شروع تمرینات تیم‌های ورزشی کشور از اواخر اردیبهشت منجر شده و شاهد شروع تمرینات باشگاه‌های فوتبال کشور بوده و اواخر خردادماه هم مسابقات لیگ‌های فوتبال بعد از وقفه طولانی ادامه یابند.

مدیر تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مورد برگزاری این مسابقات در سالجاری گفت: انتشار ویروس کرونا سبب شده ‌تمامی تورهای بزرگ جهان چه در ثبت‌نام و چه در برگزاری وقفه ایجاد شود و باید بگویم ارسال دعوت‌نامه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان فروردین ماه بود که فرآیند ثبت نام و ارسال دعوت نامه را به تاریخ اردیبهشت انتقال دادیم تا در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب ثبت نام تیم‌های شرکت کننده آغاز گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy8jp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگر از جانم سیر شده ام که فوتبال بازی کنم!