تاریخ انتشار: 1399/02/02 18:38
کد خبر: 64711

ستاره رئال مادرید یک فصل دیگر در جمع کهکشانی ها ماندنی شد

ستاره ولزی رئال در پی بحران اقتصادی ناشی از کرونا، احتمالا فصل بعد نیز در این باشگاه خواهد ماند.
ستاره رئال مادرید یک فصل دیگر در جمع کهکشانی ها ماندنی شد

شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال باعث ضرر و زیان اقتصادی زیادی به تیم های لالیگا شده است و برخی مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان شان شده اند.

بحران اقتصادی توان مالی تیم های اروپایی برای خرید بازیکن را نیز کاهش داده و شاید گرت بیل ستاره مغضوب زیدان که مدت هاست از فرم خوب خود به دور است، یک سال دیگر هم در رئال ماندنی شود.

گرت بیل فصل حاری با تنها دو پاس گل و سه گل در تمام رقابت ها، زیدان و هواداران رئال را مایوس کرده است. ستاره ولزی در ششمین فصل حضورش در رئال مادرید، با 4 مصدومیت مواجه شده و تنها در 18 بازی رئال حاضر بوده است. او دومین بازیکن گران قیمت رئال است در حالی که تنها 1000 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته است.

اگر فصل نیمه تمام بماند، آخرین بازی او برای رئال مقابل سلتاویگو به ثبت خواهد رسید. در شب تساوی خانگی رئال که گرت بیل دقیقه 84 با یک کارت زرد میدان را ترک کرد؛ بدون اینکه هیچ کار مفیدی انجام داده باشد.

طبق ادعای نشریه "سان"، با توجه به تغییری که در سیاست باشگاه رئال مادرید به وجود آمده، سران این باشگاه مادریدی نام گرت بیل را از فهرست فروش تابستانی خود  خط زده اند. به این ترتیب بیل در رئال مادرید خواهد ماند و در فصل نقل و انتقالات تابستانی تیم را ترک نمی کند.
در واقع وجود بحران اقتصادی و عدم دسترسی به بازیکنان جدید، مدیریت رئال را وادار به ادامه همکاری با بیل کرده است. قرارداد بیل با رئال تا 2022 اعتبار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwj7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عجیب اما واقعی؛ رونالدو قصد بازگشت به یوونتوس را ندارد