تاریخ انتشار: 1396/01/17 11:35
اختصاصی| سرمربی گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 219006

وینگو بگوویچ: باور نمی‌شود از خونه به خونه 5 گل خوردیم/ به ترکیب تیم دست نمی‌زنم

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خانه خونه به خونه تن به شکست سنگین 5-1 داد.
وینگو بگوویچ: باور نمی‌شود از خونه به خونه 5 گل خوردیم/ به ترکیب تیم دست نمی‌زنم

به گزارش فرتاک ورزشی از بابل، وینگو بگوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال گل گهر سیرجان درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: تیمی که حرفه ای است، نباید بعد از گلی که زد؛ 5 گل بخورد و این نقطه ضعف ها را در تمرینات باید به طور جدی دنبال کنیم تا در ادامه روند کاریمان به ما مشکلی وارد نکند.

وی ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و برنامه هایمان را برای هر دیدار تغییر می دهیم و از همین الان باید تمرکزمان را بگذاریم درخصوص بازی با پارس جنوبی زیرا آن بازی حکم فینال را برای هر دو تیم دارد و اگر بتوانیم در آن بازی نتیجه بگیریم، راه صعودمان هموار خواهد شد و از الان به فکر آن بازی هستم و نتیجه بازی با خونه به خونه را فراموش خواهم کرد.

بگوویچ درخصوص داوری بازی گفت: به جز بعضی از اشتباهات کم اثر، مشکل خواصی نداشت. در برخی از صحنه ها نیز به سود تیم حریف سوت زد که این امر طبیعی هست و امیدوارم داور بازی با پارس جنوبی جم نیز با درایت دپارتمان داوری انتخاب شود تا حق تیمی ضایع نشود.

وی درخصوص تیم خونه به خونه و بازیکنانش گفت: خونه به خونه تیم بسیار خوبی هست و بازیکنان خوبی داشت و بخاطر نتایج نوسانی این تیم تعجب می کنم و جای آنها اینجای جدول نیست و آنها جزو سه تیم برتر لیگ هستند.

بگوویچ در پایان خاطر نشان شد: هیچ قولی به مسئولین بابت صعود نداده ایم. انتظارات را بالا بردیم چون کسی انتظار نداشت چنین نتایجی را بگیریم. نفراتی که بازی کردند تیم استانداردی بود و نمیخواهم به ترکیبم دست بزنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkrm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: بازی سختی پیش روی ماست/ برد می‌خواهیم
اختصاصی| سرمربی گل گهر سیرجان مطرح کرد؛

نگاهی به بازی های گل گهر تا پایان فصل؛ ۶ گام تا جشن صعود
اختصاصی| وینگو مجددا رستگار می‌شود؟؛

لیست 20 نفره گل گهر مقابل مس رفسنجان اعلام شد
اختصاصی| یاران وینگو به خط شدند؛