تاریخ انتشار: 1399/01/31 19:48
کد خبر: 64851

زوایای جدیدی از دلایل جدایی استراماچونی فاش شد!

در این گفت و گو علی خطیر سعی کرده از زوایای جدیدی از دلایل جدایی استراماچونی رونمایی کند و البته بخشی از صحبتهایش تکراری بوده و بارها و بارها هم خود او و هم در رسانه ها گفته شده است.
زوایای جدیدی از دلایل جدایی استراماچونی فاش شد!

علی خطیر درباره قرارداد استراماچونی گفته است:

« ما با استراماچونی قراردادی به مبلغ ۵۵۰ هزار یورو بستیم. این در مقابل ویلموتس که ٨ میلیون یورو قراردادش بود از نگاه هواداران و جامعه فوتبال پایین به نظر می رسید. در صورتی که قرارداد مربیان و بازیکنان شاغل در فوتبال ایران باید در همین سطح باشد. زیرا فوتبال ما توان پرداخت قراردادهای سنگین مانند قرارداد آقای ویلموتس را ندارد.»

علی خطیر درباره دلایل اصلی رفتن استراماچونی از استقلال گفته است:

« متاسفانه یکسری نمی خواستند استقلال نتیجه بگیرد. کارشکنی های زیادی انجام شد در حالی که مذاکرات با استراماچونی ادامه داشت. عده ای با فرهادی مجیدی مذاکره می کردند، عده ای هم برخی را تحریک به مصاحبه و انتشار قرارداد برعلیه استراماچونی میکردند و برخی رسانه ها هم در جهت تخریب فضای مذاکره همکاری کردند. من اگر بودم شاید نمی‌گذاشتم کار به اینجا بکشد و پرداخت حقوق آقای استراماچونی سه ماه عقب بیافتد . مطمئنا مدیران وقت استقلال فکر نمی‌کردند که کار به اینجا بکشد و به این راحتی استراماچونی را از دست بدهند. شاید می‌توانستند این فضا را بهتر مدیریت کنند و اخطارهای اقای استراماچونی را جدی‌تر بگیرند.»

اما مهم ترین بخش صحبتهای معاون سابق استقلال درباره مذاکرات قطر است که استراماچونی آن را با عصبانیت تکذیب کرده بود:

« دو روز قبل از اینکه ما در قطر مذاکرات را شروع کنیم استراماچونی رسما اعلام کرده بود که دیگر با باشگاه استقلال همکاری نخواهد کرد. دلایل این عدم همکاری هم انتشار اسناد محرمانه ایشان در سایت رسمی باشگاه و همچنین مصاحبه های غیر مسئولانه یکی دو نفر از مدیران وقت استقلال بر علیه ایشان و اعلام پایان همکاری با اقای استراماچونی از طرف باشگاه و اعلام نام سرمربی جدید ( فرهاد مجیدی) بیان شده است. با این حال به خواست هواداران استقلال که چندروز در مقابل وزارت ورزش اعتراض می کردند،مذاکرات دوحه به عنوان آخرین تلاش و تنها کورسوی امید برای بازگرداندن آقای استراماچونی و نجات تیم رویایی استقلال صورت پذیرفت. متاسفانه یکسری شیطنت از طرف برخی رسانه ها در روز مذاکره و انتشار قرارداد محرمانه آقای استراماچونی سبب شد تا مسیر مذاکرات دوحه کاملا منحرف شود و نتیجه دلخواه هواداران که بازگشت آقای استراماچونی بود حاصل شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486dvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

پاستورلو: استراماچونی دل‌تنگ ایران و استقلال است
مدیر برنامه‌های سرشناس مربی ایتالیایی