تاریخ انتشار: 1397/01/21 19:17
کد خبر: 152700

دست‌نشان: ملوان مثل مردم انزلی مظلوم است/ در بدترین شرایط به سر می‌بریم

ملوان در خانه موفق شد 1-0 خونه به خونه را شکست دهد.
دست‌نشان: ملوان مثل مردم انزلی مظلوم است/ در بدترین شرایط به سر می‌بریم

 نادر دست نشان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل خونه به خونه در نشست خبری گفت: بازی سنگینی بود و مقابل تیم پرمهره خونه به خونه که در رده دوم جدول بود و از نظر روحی هم در وضعیت مطلوبی قرار داشت به پیروزی رسیدیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و با شناختی که به بازیکنان داریم توانستیم در این بازی سنگین به پیروزی برسیم آن هم در حالیکه کمترین امکانات را داریم.

وی افزود: ملوان همه جوره مثل مردم انزلی مظلوم است. بیشترین بازدهی را با کمترین امکانات می‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. فوتبال پاک نمرده است و ملوان حتی اگر شانس صعود هم نداشته باشد هم بازهم ملوان است و دست نشان هم برای این فوتبال تلاش می‌کند. خوشحالم بخاطر اینکه با کمک خدا توانستیم ارزش پیراهن ملوان را از بین نبرم و ما با تمام توان بازی کردیم. از افرادی که داستان‌های کذایی در شهر خودم درست کردند و من را متهم کردند به راه راست هدایت شوند. 

وی افزود: بین نیمه و در جریان بازی به بازیکنان گوشزد کردم که اگر اشتباه کنیم انگ تبانی به ما می‌خورد و فشار روی بازیکنان ما زیاد بود. خدا را شکر که با به دست آوردن آرامش توانستیم به پیروزی برسیم. در نیمه دوم بازیکنان عالی بودند و بهتر از حریف بودیم. در ۷-۸ دقیقه وقت اضافه نیمه دوم عجولانه بازی کردیم اما گردش توپ بازیکنان عالی بود.

دست نشان در مورد نحوه قضاوت داوری گفت: در یکی از  بازی‌های قبلی اگر داور سه ثانیه صبر می‌کرد ما می بردیم اما این اتفاق رخ نداد امروز هم داور حق داشت در وقت اضافه بازهم  وقت اضافه بگیرد و من تایید می‌کنم این مساله را اما ملوان هم  مثل مردم انزلی مظلوم است و در ۵ بازی برد را به خاطر اشتباه های داوری از دست دادیم و اگر ۱۰ امتیاز به این امتیازهای ما اضافه می‌شد اکنون کجای جدول بودیم؟ ۵ برد ما با تساوی عوض شد و ۱۰ امتیاز بیشتر داشتیم. راضی ام به رضای خدا. امیدوارم مالک و صاحب و بزرگش بیاید تا ملوان به پرواز همیشگی‌اش ادامه بدهد.

وی افزود: تجربه ای که در این سال ها پیدا کردم این است که هیچ تاکتیکی بالاتر از دوستی و رفاقت نیست و امیدوارم مسئولان استان گیلان با همدلی حمایت بیشتری از ملوان انجام بدهند. همیشه می گویند ساختمان باید از پایه ساخته شود. مسئولان اگر مسایل را رفاقتی پیش ببرند، از ملوان حمایت می‌کنند. مسئولان شهری رفاقت را پیشه کنند تا بتوانند از تیم ملوان حمایت کنند. منطقه آزاد انزلی زرخیز است. شورای شهر به جای تنها گذاشتن ملوان به این تیم کمک کند! اگر به ملوان کمک شود یعنی کمک به مردم شهر، هنر نیست که من بخواهم پیراهن ملوان را به فلان فرد هدیه بدهم. اعضای شورای شهر همگی ورزشی هستند بروید ببینید چه تیم هایی به نام شهرداری در ایران تیمداری می‌کنند و برای مردم هزینه کنید.

دست نشان خاطرنشان کرد: بچه ها و خانواده های شما مال ملوان هستند. من سیاسی نیستم  ولی بهتر است رقابت‌های سیاسی را کنار بگذارند. 

وی افزود: بازیکنانم در بدترین شرایط کار می‌کنند و دم نزدند. تماشاگران ما در بدترین شرایط هستند. به نظرم مسئولان بخاطر ملوان باید اختلاف ها را کنار بگذارند. آن‌ها ۱۰ درصد از مبلغ قرارداهای ۴۰۰ میلیونی گرفته اند. ۹۰ درصد قرارداد بازیکنی مثل پژمان نوری می شود ۹۵ میلیون تومان! امیدوارم در دوران مسئولیت این مسئولان حمایت از ملوان انجام شود و من می روم و مسئولان هم می آیند و می روند اما این ملوان است که ماندنی هست. روز گذشته سقف رختکن تیم ما ریزش کرد و شانس آوردیم که در آن قسمت که تخت پزشکی است کسی نبود. سختی‌های مردم را لمس می‌کنم و آرزو می‌کنم مدیر منطقه آزاد انزلی از تیم حمایت کنند. امروز اگر تیم ملوان حمایت شود بهتر است چه فرقی برای شما می کند فصل آینده یا این فصل؟

سرمربی ملوان گفت: شاید انتخاب‌های بدی داشتم نمی‌دانم! سخت است تیمی بتواند سرپا بماند آن هم در حالیکه بهترین بازیکنانش را از دست داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45warx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای دست‌نشان؛ ملوان شانس صعود را همچنان دارد!