تاریخ انتشار: 1395/12/08 13:13
کد خبر: 226700

نیمکت لغزان تیم مطرح لیگ برتری تردید گزینه سرمربی گری برای قبول این مسئولیت

در حالی که خداداد عزیزی اعلام کرده بود اگر باشگاه تا دوشنبه پول بازیکنان سیاه جامگان را پرداخت نکند، دیگر سر تمرین حاضر نمی شود، مدیران سیاه جامگان که از خداداد قطع امید کرده بودند بدشان نمی آمد عزیزی خودش کنار بکشد تا لااقل مجبور نباشند در این بی پولی به او هم غرامت بدهند. همین شد که وقتی خداداد به شایعه تغییر هاشمی نسب و انتخاب دستیار جدید در کادرفنی اش واکنش نشان داد و گفت همین الان نامه استعفای من را مهر می کنید و می نویسید ریالی هم به من پول نداده اید تا با اداره مالیات به مشکل نخورم، مدیران سیاه جامگان هر دو نامه را برای او نوشتند و فرستادند و هنوز نامه به دست خداداد نرسیده، با اکبر میثاقیان جلسه گذاشتند.

 

 گویا میثاقیان هم با وجود آگاهی از مشکلات مالی سیاه جامگان، تنها به این دلیل که تیم متعلق به مشهد است و لازم نیست دوری از خانواده را تحمل کند، پیشنهاد آنها را پذیرفت و قرار شد رمضان شکری دستیار اولش باشد و تمرینات را هم روز دوشنبه شروع کند اما ناگهان یکی از نزدیکان خداداد با میثاقیان تماس گرفت و گفت این باشگاه پول ندارد، نه پولی به تو می دهد و نه پولی به بازیکنان و بچه های تیم هم اگر پول نگیرند تمرین نمی کنند. حرف های دیگری هم بین طرفین رد و بدل شده که نتیجه اش تردید میثاقیان بود و اکبر آقا این بار با مدیران سیاه جامگان تماس گرفت و گفت برای پاسخ قطعی و توافق نهایی و ثبت قرارداد در هیات فوتبال تا ظهر مهلت می خواهد!

 البته مدیران سیاه جامگان می گویند مشکلی نیست و چون در کلیات با میثاقیان به توافق رسیده اند، امروز تا ظهر سر جزییات هم توافق می شود اما نزدیکان میثاقیان می گویند شاید این مربی قید همکاری با تیم شهرش را بزند.

 مشکلات مالی سیاه جامگان به حدی است که تا به حال هم فرهاد کاظمی و هم خداداد عزیزی را فراری داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4598pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میثاقیان سرمربی سیاه جامگان شد