تاریخ انتشار: 1395/12/22 21:52
اختصاصی| سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 223424

محمود فکری: مستحق شکست مقابل خونه به خونه نبودیم/ اراک را با امتیاز ترک می کنیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری خارج از خانه باید در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر برود.
محمود فکری: مستحق شکست مقابل خونه به خونه نبودیم/ اراک را با امتیاز ترک می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی هفته قبل این تیم مقابل خونه به خونه که با شکست 2-1 انجامید گفت: بازی بدی نبود و تقریبا دو تیم برابر بودند. ما در دو مرحله عقب افتادیم و فشار زیادی روی دروازه آنها آوردیم اما نتوانستیم از فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم و درصورتی که حق ما باخت نبود، باختیم.

وی درخصوص واکنش هواداران مسجدسلیمانی گفت: طبیعتا مردم و هواداران باید از این نتیجه خانگی ناراحت باشند. تیمی که با این امکانات و پشتیبانی نباید در اینجای جدول باشد و باید نتایج بهتری بگیرد و البته نتایج و یارگیری های اول فصل این تیم خوب نبوده است و همین امر، کمی بر روی ما نیز فشار آورده است.

وی ادامه داد: با توجه به نفراتی که داریم جلو می رویم و تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا این سال بد را با نگه داشتن تیم در لیگ یک تمام کنیم و با حفظ تیم، برای فصل بعدی تلاش کنیم. در بازی پیش رو محروم نداریم و علی کیانی فر و سجاد موسوی را در اختیار نداریم. البته موسوی چند روزی است با بچه ها تمرین می کند، اما هنوز شرایط کامل بازی را به دست نیاورده است.

فکری درخصوص بازی این هفته با آلومینیوم اراک گفت: نسبت به حریف کاملا شناخت داریم و می دانیم که آنها با آمدن آقای پاشازاده نتایج بسیار خوبی را گرفته اند و در جایگاه خوبی هستند ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با امتیاز اراک را ترک کنیم و امیدوارم دو تیم بازی خوب و بدون حاشیه ای را ارائه دهند تا همه لذت ببرند.

وی در پایان درخصوص دوئل دو بازیکن سابق استقلال نیز گفت: در این فصل لیگ یک، افرادی که روی نیمکت ها نشسته اند یا فوتبالیست بزرگی بودند، یا استقلالی و یا پرسپولیسی بودند. امیدوارم رقابت سالمی بین دو تیم باشد و در عین حال، دوستی ها و رفاقت نیز بیشتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4595yo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: وظیفه من و رسانه هاست که جلوی این کثافت کاری های فوتبال را بگیریم
سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛

فکری: بازی با فجر یکی از بهترین بازی‌های لیگ یک بود
اختصاصی| سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛