تاریخ انتشار: 1403/04/03 03:50
کد خبر: 1277764

پایان سکوت 20 روزه مرد شماره یک سرخ پوشان/ انفجار بمب‌های نقل‌وانتقالات در باشگاه پرسپولیس؟

محرومیت 20 روزه مدیرعامل پرسپولیس فردا چهارم تیرماه به پایان می رسد.
پایان سکوت 20 روزه مرد شماره یک سرخ پوشان/  انفجار بمب‌های نقل‌وانتقالات در باشگاه پرسپولیس؟

به گزارش فرتاک ورزشی

محرومیت 20 روزه رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس فردا چهارم تیرماه به پایان می رسد البته گفته می‌شود حکم صادره پیرامون صحبت‌های درویش، حکم اولیه بوده و در صورت عدم ارائه ادله و مستندات کافی، امکان محرومیت بیشتر مدیرعامل پرسپولیس وجود دارد که در این‌صورت چالش بزرگ‌تری برای سرخ‌پوشان پایتخت به‌وجود خواهد آمد!

بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی را با مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در زمینه تمدید قرارداد داشته و گفته می‌شود که سرخ‌پوشان پایتخت به صورت چراغ خاموش فعالیت خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه آغاز کرده‌اند و مذاکرات با گزینه‌های خارجی برای پذیرش هدایت پرسپولیس در حال انجام است. با این وجود در صورتی‌که محرومیت درویش تمدید نشود، سرخ پوشان می‌توانند رسما وارد فاز نقل و انتقالات بشوند.

رضا درویش

استخدام سرمربی، تمدید قرارداد بازیکنان، جذب بازیکنان جدید در راستای بودجه مشخص باشگاه که به تایید کنسرسیوم بانکی باید برسد در کمترین زمان ممکن بایستی انجام بشود تا آنها بتوانند با قدرت در بیست و چهارمین فصل لیگ برتر حضور داشته باشند و باید دید و به انتظار نشست که ایا با حضور مدیرعامل پرپسولیس آنها می توانند بمب های خود را منفجر کنند یا این که حکایت چزی دیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblmd6

آخرین اخبار