تاریخ انتشار: 1401/12/01 23:28
کد خبر: 10368

روزهای بحرانی اترک بجنورد/شکستی دیگر در کارنامه این تیم

در چارچوب مسابقات هفته هفدهم اترک مقابل مهمانش شکست خورد.
روزهای بحرانی اترک بجنورد/شکستی دیگر در کارنامه این تیم

مجتبی رجب زاده؛ از سری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور از گروه الف و از ساعت ۱۴ امروز ، اترک بجنورد میزبان اورکی اسلامشهر بود که در نهایت با برتری مهمان به پایان رسید.

این دیدار در حالی در بجنورد برگزار شد که.کسب سه امتیاز این بازی از لحاظ جایگاهی برای بجنوردی ها از اهمیت خاصی برخوردار بود و قطعا برای فرار از بحران، باید هر ۳امتیاز این دیدار را بدست می آوردند .

اما در حالی که تا دقایق پایانی دیدار روند بازی از لحاظ نتیجه گیری برای هر دو  تیم نتیجه ای دربر نداشت ، پنالتی بدست آمده برای اترکی ها موقعیت بسیار خوبی بود تا با گشودن دروازه میهمان نتیجه را تغییر و به نفع خودشان به پایان برسانند ، اما ضربه پنالتی نماینده خراسان شمالی با مهار گلر اورکی دفع شد تا سرنوشت برای این تیم به گونه دیگری رقم بخورد.

در ادامه این بازی اورکی اسلامشهر بود با گشودن دروازه اترک بجنورد در لحظات پایانی بازی با همین ۱گل زده زمین مسابقه را ترک کرده و سه امتیاز ارزشمند کسب نمایند.

شاگردان انگاشته در هفته دیگر  باز هم در کسب نتیجه مغلوب شدند تا وضعیت بحرانی آنها درلیگ بیشتر از پیش شده و انتهای جدول رده بندی به همراه ویستا توربین آنهم تنها با ۱۴ امتیاز در پایان هفته جاری برایشان درنظر گرفته شده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy662

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود بعثت جوان به رده هفتم / پیروزی کلمه‌ای نا آشنا برای بجنوردی ها

سرمربی جدید هنوز منصوب نشده است/ در حال بررسی گزینه ها هستیم
مالک و سرمربی اترک بجنورد در گفت وگو با فرتاک ورزشی: