تاریخ انتشار: 1395/11/07 00:45
کد خبر: 233420

رامین رضاییان جایگزین موثرتر از رامین رضاییان فیکس

رامین رضاییان جایگزین موثرتر از رامین رضاییان فیکس

نیم فصل دوم برای رامین رضاییان با حضوری بیست‌ دقیقه‌ای در بازی با گسترش فولاد آغاز شد. رضاییان که در اواخر نیم‌فصل اول موفق شده بود تا به ترکیب اصلی راه یابد، با مصدومیتی که ظاهرا در بازی تدارکاتی پرسپولیس پیدا کرد از بازی مقابل سایپا بازماند و سپس تنبیه انضباطی برانکو باعث شد تا در بازی مقابل فولاد نیز جایی در بین بازیکنان اصلی و ذخیره نداشته باشد. اما بازی با گسترش فرصتی شد تا این بازیکن روی نیمکت پرسپولیس نشسته و در نیمه دوم وارد زمین شود.

بازی‌های خوب صادق محرمی نیز مزید بر علت شده تا برانکو با انتقال ماهینی به دفاع چپ، به جای رضاییان از محرمی استفاده کند. مدافع جوانی که در صورت کسب اعتماد به نفس لازم، می‌تواند خود را به ترکیب پرسپولیس تحمیل کند. با توجه به محرومیت سیدجلال حسینی در بازی مقابل صبا، برانکو مجبور است ماهینی را به دفاع میانی منتقل کند یا اینکه از مدافع اوکراینی در کنار انصاری بهره ببرد که احتمال دومی چندان زیاد نیست. با این شرایط احتمال بازگشت رضاییان به ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی مقابل صبا وجود دارد.

نکته‌ای که می‌توان در مورد عملکرد این فصل رضاییان بدان اشاره کرد اینست که رضاییان در بازی‌هایی که به عنوان یار جانشین وارد میدان شده، تاثیرگذاری بیشتری نسبت به بازی‌های معدودی دارد که به عنوان بازیکن اصلی برای پرسپولیس بازی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrglv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه فوتبالی بازی کرد این شماره 17 پرسپولیس