تاریخ انتشار: 1395/11/04 12:37
کد خبر: 234088

برانکو از محرمی و رامین چگونه بازی می گیرد؟

برانکو بارها در حرف و عمل نشان داده که به فلسفه‌اش اعتقاد کافی دارد و به ترکیب تیم برنده، تا جایی که امکان دارد دست نخواهد زد.
برانکو از محرمی و رامین چگونه بازی می گیرد؟

 نکته‌ای که باعث می‌شود امروز به احتمال بسیار زیاد، صادق محرمی را در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس ببینیم. بازیکن جوانی که در بازی با فولاد همه را شگفت‌زده کرد و در اولین بازی فیکس برای پرسپولیس، با حضور موثر در حملات و بازی قابل‌قبول در دفاع، نمره قبولی را از برانکو گرفت. اعتماد به نفس بالا و بازی با ذهنی باز، باعث شد تا محرمی بین ستاره‌های پرسپولیس گم نشود و با تلاش فراوان جایی ثابت برای خودش دست و پا کند.

حالا این رامین رضاییان است که باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با محرمی رقابت کند. از ابتدای فصل رابطه رامین و برانکو چندان خوب نبوده و درخشش ماهینی در مقطعی از فصل در سمت راست، و حالا درخشش صادق محرمی، دست برانکو را برای نیمکت یا سکونشینی رضاییان باز گذاشته است. اگر روند مثبت محرمی ادامه‌دار باشد، حتی بعد از بازگشت ربیع‌خواه هم برانکو این ریسک را نخواهد کرد که دوباره از ماهینی و ربیع‌خواه در راست و چپ استفاده کند. این مسئله را سرمربی قرمزها بارها نشان داده و همین، انگیزه‌ای شده برای مدافع 21 ساله، تا خودش را به ترکیب اصلی قرمزها و شخص برانکو تحمیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4poxpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یک سوال متفاوت از برانکو در مورد رامین رضاییان

حرف حرف برانکو است؛ رضاییان جایی در پرسپولیس ندارد
برانکو، محرمی را بیشتر از رامین قبول دارد