تاریخ انتشار: 1395/10/04 20:01
کد خبر: 240720

پدیده - ذوب آهن/ یکی در فکر برگشت؛ یکی در جاده خوشبختی

تیمهای پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
پدیده - ذوب آهن/ یکی در فکر برگشت؛ یکی در جاده خوشبختی

تیمهای پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به دیدار هم می روند.

*ذوب آهن اصفهان با کسب 24 امتیاز هم اکنون در رده چهارم جدول رده بندی است. آنها در صورت شکست دادن پدیده به رده سوم برمی گردند اما تساوی یا باخت آنها می تواند رتبه شان را با تنزل روبرو کنند.

*پدیده مشهد با 15 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. آنها با کسب سه امتیاز مقابل تیم اصفهانی می توانند 18 امتیازی شوند و تا رده دهم صعود کنند. اما شکست یا تساوی شان حکم سقوطی یک پله ای را می تواند داشته باشد.

*ذوب آهن در پنج بازی اخیرش تمام امتیازات را جمع اوری کرده است. آنها با هدایت مجتبی حسینی تنها یک شکست داشته اند و الباقی را برده اند.

*تیم مجتبی حسینی در این فصل مقابل دیگر تیم مشهدی یعنی سیاه جامگان شکست 2-1 را تجربه کرده اند و حالا باید دید مقابل دیگر نماینده این منطقه چه می کند.

*پدیده مشهد در تقابل با دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان در هفته نخست و در اصفهان به برد 1-0 دست پیدا کرد. حالا مردان رضا مهاجری به دنبال ثبت دومین پیروزی مقابل تیمهای اصفهانی هستند.

*پدیده در خانه 1 برد، 1 باخت و 4 تساوی داشته است. آنها برای هفتمین بار در خانه به دیدار رقبا می روند.

*پدیده سه هفته است که رنگ برد را به خود ندیده است. آنها پس از تساوی مقابل تراکتور، در برابر سرخابی های پایتخت شکست خوردند.

*این دو تیم چهار بار در تاریخ لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن سه پیروزی برای ذوب آهن و یک تساوی بوده است. هنوز پدیده نتوانسته به پیروزی در برابر ذوب برسد و حتی گل هم به این تیم تاکنون نزده است.

*شهاب گردان دروازه بان تیم پدیده سابق حضور در ذوب آهن را در کارنامه خود دارد. او با ذوب تا فینال لیگ قهرمانان اسیا هم پیش رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpwb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیمی که «قهرمان لیگ برتر ایران» را معرفی می‌کند

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛