تاریخ انتشار: 1403/04/03 13:33
کد خبر: 1277790

شزنی در آستانه هم‌تیمی شدن با رونالدو

سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس آماده سفر به عربستان و عقد قرارداد با یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای این کشور شد.
شزنی در آستانه هم‌تیمی شدن با رونالدو

نشریه توتواسپورت تورین مدعی شد که وویچخ شزنی، سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با تیم النصر عربستان و هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو قرار دارد و به این ترتیب دوران 7 ساله حضور او در تورین پایان خواهد یافت.

گویا شزنی 34 ساله شخصاً تمایلی به ترک یوونتوس نداشته اما باشگاه به او گفته که مسیری متفاوت را در پیش گرفته و قصد دارد میکله دی‌گرگوریو، دروازه‌بان تیم فوتبال مونتزا را جذب کند. یووه دی‌گرگوریو را با قراردادی قرضی و در ازای 4 میلیون یورو به تورین خواهد برد که این قرارداد دارای بند خرید قطعی اجباری به مبلغ 16 میلیون یورو است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شزنی در ابتدا تمایلی به پیوستن به تیم النصر نداشته اما در نهایت رضایت داده که با این تیم قراردادی دو ساله ببندد و در هر فصل 19 میلیون یورو حقوق خالص دریافت کند. در همین حال توتو اسپورت ادعا کرده در حالی که تنها یک سال دیگر از قرارداد شزنی با یوونتوس باقی مانده، باشگاه النصر حاضر شده برای خرید او 40 میلیون یورو بپردازد.

با حذف تیم ملی لهستان از یورو 2024 شزنی که بازی آخر این تیم را هم به دلیل مصدومیت از دست داده، می‌تواند اردوی این تیم را ترک کند و برای امضای قراردادش با النصر راهی ریاض شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renwpz

آخرین اخبار