تاریخ انتشار: 1395/10/15 20:03
در ادامه مشکلات مالی استقلال خوزستان
کد خبر: 238120

مومنی خواستار جدایی شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی بازیکنان برطرف نشده و فقط وعده های دروغین می شنویم.
مومنی خواستار جدایی شد

درباره اینکه گفته می شود مشکلات مالی بازیکنان در حال برطرف شدن است اظهار داشت: متاسفانه هیچکدام از مشکلات برطرف نشده و همه این خبرها کذب است. ما فقط وعده های دروغین می شنویم و می خواهند بازیکنان را با دادن 20 یا 30 میلیون تومان پول راضی کنند تا آنها در استقلال خوزستان بمانند. می گویند قرار است یک میلیارد هم چند هفته دیگر به حساب باشگاه واریز شود ولی ما بارها از این وعده و وعیدها شنیده ایم که متاسفانه هیچکدام از آنها عملی نشده است.

وی ادامه داد: اگر این شرایط ادامه داشته باشد من به زودی از استقلال خوزستان جدا خواهم شد و حتی در این زمینه با آقای پورموسوی صحبت کردم. من نمی توانم چنین شرایطی را تحمل کنم و متاسفانه مشکلات طوری است که حتی این وضعیت در تیم های لیگ دسته دوم هم دیده نمی شود. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و می خواهیم با این وضعیت مسخره در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. متاسفانه تمرکز و اعصاب بازیکنان بهم ریخته و همین باعث شده که ما مصدوم شویم.

مومنی در پایان اذعان داشت:در این مدت فقط وعده شنیدیم و این در حالی است که به هیچ عنوان برای استقلال خوزستان کم نگذاشتیم. متاسفانه بار تمامی مشکلات روی دوش پورموسوی است و وضعیت تیم اصلا خوب نیست. من در این دو سال خیلی سختی کشیدم و از لحاظ مالی ضرر کردم، اینجا هم که پولی نمی دهند و بهتر است رضایتنامه من را بدهند تا جدا شوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wplwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلایل عدم همکاری مومنی با تیم سردار مشخص شد❗️