تاریخ انتشار: 1396/11/09 19:35
اختصاصی|
کد خبر: 162344

لیگ یک/ سجاد آقایی: کمی بدشانس هستیم/ آلومینیوم سکوی پرش اراکی‌ها خواهد شد

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که این باشگاه، سکوی پرش بازیکنان اراکی خواهد شد.
لیگ یک/ سجاد آقایی: کمی بدشانس هستیم/ آلومینیوم سکوی پرش اراکی‌ها خواهد شد

 سجاد آقایی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این باشگاه گفت: شرایط باشگاه مطلوب می‌باشد و پس از آنکه نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، آقای دهشمند مدیرعامل باشگاه تلاش شبانه روزی کردند و تیم را هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ مالی، در سطح بالایی قرار دادند که چنین افرادی، برای فوتبال اراک معدود هستند.

وی ادامه داد: سطح فوتبالی تیم ما بسیار بالاست و در اکثر بازی‌ها بر حریف چیره می‌شویم اما متاسفانه در برخی بازی‌ها بدشانسی آوردیم و همین سبب شده تا جایگاه ما در جدول چندان خوب نباشد. در بازی با بادران، تمام بازی دست ما بود و حتی می‌توانستیم از روی نقطه پنالتی به برتری دست یابیم، اما بدشانس بودیم و به سه امتیاز بازی نرسیدیم.

آقایی درخصوص نیمکت‌نشینی‌های متوالی‌اش گفت: من بازیکن تیم ملی جوانان و امید هستم و از استقلال به صورت قرضی به آلومینیوم آمدم تا به تیم شهر خودم کمک کنم. من کار خود را در تمرینات انجام می‌دهم و در نهایت این کادرفنی است که تصمیم نهایی را می‌گیرد اما باتوجه به شرایطی که باشگاه آلومینیوم دارد، یقین دارم این باشگاه سکوی پرشی برای ما بازیکنان اراکی به سطح بالای فوتبال ایران خواهد شد.

بازیکن آلومینیوم در خاتمه خاطر نشان کرد: جا دارد از دو شخص در پایان صحبت‌هایم تقدیر و تشکر کنم. اول از آقای دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر می‌کنم که مجددا فوتبال اراک را زنده کردند و خون تازه‌ای به رگ‌های خشکیده فوتبال اراک تزریق کردند و سپس از آقای حامد بصیری سرمربی توانمند تیم که شک ندارم در آینده، از این مربی اراکی در سطح بالای فوتبال ایران بیشتر خواهیم شنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnpvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ آمار قابل توجه برای حامد بصیری در آلومینیوم؛ حسرت پیروزی در خانه!
اختصاصی|