تاریخ انتشار: 1395/09/07 18:07
کد خبر: 246589

جواد شفیعی پور؛ وزنه سنگین فولاد یزد در لیگ یک

بازیکن فولاد یزد چند هفته ایست با رهایی از بند مصدومیت به ترکیب اصلی تیم فوتبال فولاد یزد بازگشته و در ترکیب فولاد می درخشد.
جواد شفیعی پور؛ وزنه سنگین فولاد یزد در لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی، سید جواد شفیعی پور که فوتبالش را از تیم های پایه شهید قندی یزد و میلاد یزد شروع کرد و تقریبا از هیجده سالگی عضو تیم بزرگسالان فولاد یزد است ، او در این فصل در خدمت تیم فولاد یزد است و بازیهای خوبش سبب شد تا رضایت محمود امیری را در برداشته باشد.

شفیعی پور سرعت و تکنیک خوبی دارد و با سماجتی که دارد مرتب بازیکنان تیم حریف را تحت پِرِس قرار میدهد و نقش مهمی در بقاءِ تیم فوتبال فولاد یزد در دو فصل گذشته داشته است وی در پیروزی فصل قبل فولاد برابر ایرانجوان بوشهر با گل سه امتیازی خود در هفته های پایانی نقش مهمی را در بقاءِ تیم فولاد ایفا کرد و همچنین در فصل قبل تر از آن با گلزنی در مقابل پاس همدان در بازی خارج از خانه، باعث بقاءِ تیم فولاد و همچنین جلوگیری از صعود پاس همدان به پلی آف لیگ برتر شد.

این بازیکن در خط حمله فولاد جای دارد و مورد حمایت های فراوان سکوهای شهید نصیری یزد نیز می باشد.

سید جواد شفیعی پور که در هفته اول فصل جاری با مصدومیت مواجه شد بازیهای اوایل فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد ، او در فصل جاری هم موفق به گلزنی برای تیمش شده و در همین چند هفته توانسته که نمره خوبی به دست آورد ، بازیکنی که تازه از بند مصدومیت رها شده نوید روزهای امیدوار کننده ای را برای هوادران فولاد و مردم یزد می دهد.

شاید اگر بخواهیم نقطه ضعفی را برای این بازیکن تعریف کنیم باید به ضعف در تمام کنندگی و به ثمر رساندن موقعیت ها اشاره کنیم که این ضعف هم میتواند با تمرین زیاد برطرف شود.

نویسنده: "مصطفی صابری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjmdn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جواد شفیعی پور: تمام تلاشم را می کنم تا برای فولاد یزد موثر بازی کنم
اختصاصی/