تاریخ انتشار: 1395/09/22 11:52
کد خبر: 243517

در مورد رامین رضاییان لجبازی می کنید؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید استقلال از این وضعیت خارج خواهد شد.
در مورد رامین رضاییان لجبازی می کنید؟

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با پدیده مشهد، گفت: از قبل می دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت. هر تیمی جلوی پرسپولیس بازی می کند انگیزه دارد. این بازی نشان داد که پدیده اتفاقی مقابل تراکتورسازی به آن خوبی ظاهر نشده بود.

وی افزود: ما در بخش هایی از بازی ضعف هایی داشتیم که آنها از ضعف ما استفاده کردند اما بعدا بازی متعادل شد ولی در نیمه دوم نسبت به حریف برتری کامل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شانس هم به ما رو کرد که ثانیه های آخر گل زدیم ولی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که تا ثانیه آخر به توانایی خود اعتماد داشتند. شما دیدید آنها با چه توانی دو ضربه آخر را زدند و نتیجه را حفظ کردیم.

برانکو در پاسخ به این سئوال که چرا خواستار تعویق بازی با ذوب آهن نشده است؟ گفت: نمی دانم چرا باید این مسابقه عقب بیافتد و زمانبندی بازی را به هم بریزیم.

وی در خصوص اینکه ارتفاع شهر اصفهان نسبت به تهران بالاتر است و تیم ها نیاز دارند برای تطابق با این شرایط دو روز زودتر به اصفهان بروند، تاکید کرد: ما مشکلی نداریم. این مسائل هست ولی ارتفاع تهران هم بالای ۱۲۰۰ متر است. نیازی نیست به طور خاص در اصفهان تمرین کنیم. در تمام مسابقاتی که در اصفهان بازی کرده ایم، عالی بوده ایم. می دانیم حریف خوبی در انتظار ماست و از پنج بازی، چهار مسابقه را پیروز شده و انگیزه بالایی دارد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: انتظار یک بازی سخت را داریم. این مسابقه هم مثل بازی در مشهد سخت است ولی به آن زیبایی است که تماشاگران از آن لذت ببرند با موقعیت های بسیار زیاد و خوب و لحظات بسیار حساس. 

برانکو درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال و قرار گرفتن این تیم در رده هفتم، گفت: استقلال تیمی عالی دارد. مطمئنم این تیم هم بر می گردد؛ همان کاری که ذوب آهن کرد و چند برد متوالی آورد. استقلال هم در موقعیتی هست که این کار را انجام بدهد. البته آنچه که من ذهنم را به آن مشغول کرده ام، پرسپولیس است. هنوز خیلی از لیگ مانده و نتایج نامعلوم است. خیلی سریع موقعیت ها عوض می شود.

وی در خصوص گلزنی پرسپولیس در وقت های اضافه همانند تیم رئال مادرید، تاکید کرد: اینطور نیست که می گویید. این اولین بازی بود که وقت اضافه گل زدیم که این نشانگر آمادگی روحی و جسمی تیم ما است.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی کردن رامین رضائیان به خاطر مصدومیت فرشاد احمدزاده و اینکه آیا در مسابقه بعدی از رضائیان استفاده می کند یا احمدزاده؟ گفت: اینها سئوالات نسبی است که من به آن جواب نمی دهم. باید ببینیم چه پیش می آید.

برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا شما به بازیکنی که در تمرینات بهتر باشد بازی می دهید یا در مورد رضائیان لجبازی می کنید؟ خاطرنشان کرد: همه بازیکنان خوب بازی می کنند. هم رامین هم بقیه خوب کار می کنند.

وی در پایان در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس هم در این رقابتها گفت: تا جایی که می دانم ما در مرحله پلی آف نیستیم و استقلال باید در این مرحله بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qjlyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباهات پی در پی پرسپولیس در نقل و انتقالات/اقدامات عجیب پرسپولیس توجیه ندارد