تاریخ انتشار: 1403/03/30 08:39
کد خبر: 1277523

جوایز سرسام آور لیگ نخبگان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی پیش جوایز تورنمنت تازه خود موسوم به لیگ نخبگان را اعلام کرد.
جوایز سرسام آور لیگ نخبگان آسیا

لیگ نخبگان آسیا در حالی با حضور 24 تیم آغاز خواهد شد که این تورنمنت تیم‌های بزرگ و مطرح قاره را در خود جای داده و به عبارت بسیاری طرح رویایی سوپرلیگ اروپا را اجرایی خواهد کرد که شاید مهمترین نکته آن جوایز شگفت‌انگیزی باشد که ای اف سی برای تیم‌های حاضر در نظر گرفته است.

دقایقی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعلام جزئیات پاداش لیگ نخبگان اعلام کرد که تیم‌های حاضر در این مسابقات باتوجه به انجام هشت بازی و احتمال کسب پیروزی، جایزه 800 هزار دلاری را کسب خواهند کرد که عددی معادل 48 میلیارد تومان است.

همچنین بنا بر اعلام ای اف سی، 200 هزار دلار برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی، 400 هزار دلار برای صعود به یک چهارم نهایی و 600 هزار دلار برای بازی در نیمه نهایی به تیم‌های آسیایی داده خواهد شد. به این ترتیب تیمی که تا مرحله نیمه‌نهایی صعود کند، جایزه دو میلیون دلاری را کسب خواهد کرد که معادل تیم نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیاست.

2045294

همچنین نکته مهم اینکه صعود به فینال پاداش 4 میلیون دلاری را به دنبال خواهد داشت و به این ترتیب در صورتی که تیمی به عنوان نایب قهرمانی برسد، جایزه شش میلیون دلاری را خواهد داشت.

اما جایزه برای تیم قهرمان است که بر اساس اعلام ای اف سی تنها برای کسب جام 10 میلیون دلار خواهد گرفت و در مجموع بیشتر از 12 میلیون دلار پاداش خواهد گرفت که با تبدیل ارز 720 میلیارد تومان است.

در صورتی که نمایندگان ایران دست به کار بزرگی بزنند و جام قهرمانی آسیا را تصاحب کنند، عددی در حدود دو برابر سقف بودجه یک تیم ایرانی را به جیب خواهند زد که بنا بر اعلام فدراسیون ایران، مستقیما به سقف بودجه اضافه خواهد شد.

فراموش نکنید که از بین 12 تیم منطقه غرب، 8 تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و به همین دلیل پرسپولیس، استقلال و سپاهان (در صورت برد پلی آف) از شانس فوق العاده برای کسب درآمد برخوردار خواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb75gb

آخرین اخبار