تاریخ انتشار: 1396/07/19 15:34
کد خبر: 178741

شجاع و فرصتی که از دست رفت

شجاع و فرصتی که از دست رفت

چهار سال پیش شجاع خلیل‌زاده در بازی تاریخی ایران و کره‌جنوبی که با گل قوچان‌نژاد منجر به برد ایران و صعود به جام جهانی شد، یکی از نیمکت‌نشینان تیم ملی بود‌. قبل از آن نیز کیروش از شجاع در بازی‌های غرب آسیا در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کرد.

محرومیت از بازی در تیم ملی به خاطر مشکل پایان خدمت باعث شد تا خلیل‌زاده همانند سروش رفیعی و بختیار رحمانی از بازی در تیم ملی محروم شود و پس از پایان خدمتش نیز دیگر کیروش او را به تیم ملی دعوت نکرد. هر چقدر که شجاع در تراکتورسازی خوب بود و رضایت هواداران این تیم را جلب کرد اما در سپاهان فصل خوبی را سپری نکرد. پیوستن به پرسپولیس فرصت مناسبی برای او بود تا بار دیگر خود را به کیروش نشان دهد اما بازی مقابل الهلال احتمالا ذهنیت کیروش را نسبت به او خراب کرده است.

اگر تا قبل از بازی با الهلال امیدی به دعوت از شجاع به تیم ملی می‌رفت، اما این بازی بین‌المللی که مصادف با روز بد شجاع و سایر بازیکنان پرسپولیس شد، احتمالا امیدهای او را به بازگشت به تیم ملی کمرنگ کرده است. نه تنها شجاع که سایر بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس نیز با آن بازی شانس خود را برای حضور در جام جهانی کمتر از قبل کردند. کیروش روی نمایش بازیکنان در بازی‌های بین‌المللی حساس است و تاثیر منفی آن بازی بر روی ذهنیت این مربی بیش از تاثیر مثبت درخشش آنها در لیگ است.

با این همه کیروش مصرانه به دنبال یافتن مدافعان وسط مناسب برای جام جهانی است و خلیل‌زاده این فرصت را دارد تا با درخشش در بازی برگشت مقابل الهلال امیدهایش را برای بازگشت به تیم ملی زنده نگه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb5wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش و درهای بسته تیم ملی